خبرگزاری کار ایران

حضور همسر سرمربی تیم ملی والیبال در تیم ملی هندبال در هاله ابهام

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۹۷۹

همسر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان اعلام آمادگی کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساندرا همسر کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبالاز علاقه‌اش به هندبال گفت و اینکه دوست دارد در کنار همسرش در ایران بماند و از آنجا که زمینه رشد و توسعه هندبال بانوان ایران را خوب ارزیابی کرده آمادگی خودش را برای آموزش تیم‌های پایه هندبال ایران اعلام کرد.

وی در این خصوص گفت: واقعا از پتانسیل بانوان و دختران ایرانی در ورزش به وجد آمده‌ام و در این مدت کوتاهی که در ایران هستم در رشته‌های والیبال و هندبال و بسکتبال دیده‌ام که چقدر دختران شما با عشق و علاقه بدنبال یادگیری و کسب موفقیت هستند. چون رشته من هندبال است و تخصصی در این زمینه دارم بسیار استقبال می‌کنم اگر فرصتی فراهم شود که بتوانم به دختران هندبال ایران در امر یادگیری اصول اولیه و پایه هندبال کمک کنم.

رییس فدراسیون هندبال نیز می‌گوید: تلاش می‌کنم برای تصمیم گیری در این خصوص و یا هر موضوع دیگری، با همکاران و کمیته تیم‌های ملی و کمیته‌های مربوطه و آموزش و مربیان مشورت‌های لازم را دریافت کنم. پس هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست.

او در مورد اینکه حضور شما در راس فدراسیون هندبال درست در هفته پایانی سال بوده و آیا در این فاصله قصد دارید تغییراتی در کادر فدراسیون ایجاد کنید یا خیر، می‌گوید: در حال حاضر به ترکیب فدراسیون دست نمی‌زنم. ممکن است بخش‌هایی نیازمند تغییر باشند اما برای این قسمت‌ها هم قطعا مشورت می‌کنم و حتما به فراخور مسائلی که وجود دارد با روسای هیات‌ها و اعضای فدراسیون مشورت می‌کنم.

علیرضا رحیمی درباره وضعیت تیم‌های مختلف نیز توضیح کوتاهی می‌دهد: باید در فرصت پیش رو ارزیابی را از خودمان و تیم‌های مختلف پایه و بزرگسالان انجام دهیم و بعد از آن در مورد تیم‌ها و برنامه‌ریزی‌های‌شان صحبت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز