خبرگزاری کار ایران

Evening Standard خبر داد؛

پوچتینو در راه پاری سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۸۸

بعد از موفقیت مربی تاتنهام مائوریسیو پوچتینو در لیگ انگلیس که توانست این تیم را به جایگاه دوم لیگ برتر برساند، صاحبان باشگاه پاری سن ژرمن بعد از ناکامی های اخیر یونای امری در لیگ قهرمانی اروپا به دنبال جذب این مربی هستند.

به گزارش ایلنا  و به نقل از سایت استاندارد، مربی تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو، در لیست مربیان مورد علاقه‌ی پاری سن ژرمن قرار دارد و ممکن است در پایان فصل جانشین امری شود.

 عملکرد امری بعد از شکست سنگین 6-1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا  که سبب شد آن ها از لیگ قهرمانی باشگاه های اروپا بیرون گذاشته شوند تحت بررسی موشکافانه‌ای در طول این هفته قرار گرفته است.

مالک پاری سن ژرمن سازمان سرمایه گذاری قطر است که این تیم را در سال 2001 در اختیار گرفتند که کمک شایانی به بالا بردن آنان در جدول بازی های اروپایی داشت. 

آینده امری موضوعی است که قابل مطرح کردن است بعد از اینکه غیر ممکن بود او بتواند بازیکنانش را از لحاظ ذهنی در کابوس شبانه در نیوکمپ آماده کند تا بتوانند از عهده بازی خود با بارسلونا برآیند.

پاری سن ژرمن در حال بررسی عملکرد امری است. استاندارد اسپورت فهمیده که پوچتینو یکی از مردانی است که آن ها او را تحسین می‌کنند.

 

پوچتینو از ابتدا اطمینان داشت که تاتنهام در بین چهار تیم بالای جدول قرار می‌گیرد، علی رغم هزینه ها و دستمزدهای کمتری که به طور قابل توجهی، از رقبای اصلی خود برای تیمشان خرج کردند.

او هچنان تاتنهام را در سال 2015 در رتبه نخست جام AIA  رساند و این در حالی است که روز یکشنبه اگر در میلوال یک برد بدشت آورد جایگاه خود را در بین چهار تیم جام حذفی تضمین می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز