خبرگزاری کار ایران

پیش بازی سپاهان ــ سیاه جامگان؛ جدال بین گواردیولا و اکبر اوتی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۳۹

جدال بین شاگردان ویسی و اکبر میثاقیان از ساعت 15 امروز در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 16 امروز سیاه جامگان در مشهد پذیرای سپاهان اصفهان است.

سیاه جامگانی‌ها در حالی پای به این دیدار خواهند گذاشت که اولین امتیاز با اکبر میثاقیان را هفته گذشته با تساوی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به دست آوردند. عملکرد شاگردان میثاقیان برابر استقلال تهران در هفته بیست و سوم موجب شد تا علاوه بر کسب یک امتیاز مشهدی‌ها امیدوارتر باشند تا شاید میثاقیان، سومین مربی مشهدی‌ها در این فصل بتواند آنها را از بحران خارج کرده و خیالشان بابت بقا در لیگ را زنده نگه دارد.

سپاهان در دربی اصفهان هفته گذشته موفق شد با برتری دو بر یک ذوب آهن را از پیش رو بردارد. پیروزی برابر ذوب آهن، زرد پوشان را امیدوارتر کرد تا با ایستادن در رتبه هشتم جدول با باقی ماندن 8 دیدار تا پایان این فصل از مسابقات، نگاه کوچکی به کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. اختلاف امتیاز گسترش فولاد رده نهمی با ذوب آهن رده چهارمی تنها 4 امتیاز است و همین امر باعث شده تا تیم‌های میانه جدولی امید به کسب سهمیه را داشته باشند.

اکبر میثاقیان، پس از مدت‌ها دوری از تجربه مربیگری در لیگ برتر برابر زرد پوشان اصفهانی قرار خواهد گرفت که سرمربی آنها به پپ گواردیولای ایرانی مشهور است و باید دید ویسی برای سیاه جامگان چه برنامه‌هایی را در طول مدت بازی خواهد اندیشید.

عبور سیاه جامگان از بحران شاید دور از ذهن نباشد اما آن چیزی که پیداست اوضاع نابسمان تیم‌های مشهدی است که پدیده نیز دچار آن بود اما با دو برد پیاپی توانست چند پله بالاتر برود و در جایگاه یازدهم جدول تکیه بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز