خبرگزاری کار ایران

اتفاقی ترسناک؛ استقلال بدون تمرین به مصاف لوکوموتیو می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۰۰۹

اعتصاب بازیکنان استقلال ادامه دارد و صحبت های مدیرعامل باشگاه هم نتوانست آنها را از تصمیم شان منصرف کند.

اعتصاب استقلالی ها آن قدر جدی شده که منصوریان هم ترجیح دهد تمرین فردا تیمش را تعطیل کند .سرمربی استقلال که می دانست برای کشاندن بازیکنانش به تمرین نباید زیاد وقتش را بیهوده هدر کند ، تمرین فردا را تعطیل اعلام کرد تا شاید با واریز طلب استقلالی ها در روز شنبه آن ها بالاخره دست از اعتصاب شان بردارند .

به گزارش ایلنا ، اعتصاب امروز استقلالی ها و تمرین نکردن آن ها باعث شد تا منصوریان تمرین فردا تیمش را هم تعطیل کند .

منصوریان که می دانست هیچ جوره نمی تواند بازیکنان را به تمرین بکشاند ، ترجیح داد تمرین فردا استقلال را تعطیل کند .

با این حساب استقلالی ها فردا تمرین نخواهند کرد و فقط با دو جلسه تمرین شنبه و یکشنبه خود را به بازی با لوکوموتیو می رسانند .البته تمرین شنبه استقلالی ها هم منوط به عملی شدن وعده مسئولان باشگاه استقلال دارد .

طبق وعده افتخاری قرار است شنبه پول به حساب استقلالی ها واریز شود .اگر شنبه مبلغی از قرارداد بازیکنان استقلال که طبق توافق باید 20 در صد باشد به حساب آن ها واریز شود ، استقلالی ها اعتصاب خود را شکسته و تمرین می کنند در غیر این صورت اعتصاب آن ها ادامه خواهد داشت .

استقلال در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه در ورزشگاه آزادی  میزبان لوکوموتیو ازبکستان خواهد بود و عدم تمرین و آمادگی آنها در جدال با حریف ازبکستانی می تواند اتفاقی ترسناک برای این تیم تلقی شود و شانس صعود آنها را نیز کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز