خبرگزاری کار ایران

افتتاح استادیوم در مشهد با ویدئو کنفرانس دکتر روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۴۸

به دستور دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان از طریق ویدئو کنفرانس ورزشگاه 5 هزار نفری قوچان توسط وزیر ورزش و جوانان رسما افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری قوچان ضمن تشکر از دکتر روحانی به خاطر وقتی که به افتتاح این پروژه اختصاص دادند گفت: کار ساخت این ورزشگاه بسیار زیبا و موثر در حوزه ورزش و جوانان از سال 88 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع آغاز شد که امروز با هزینه ای 14 میلیارد تومانی به دستور شما افتتاح می شود.

سلطانی فر ادامه داد: در وزارت ورزش و جوانان از سال‌های گذشته 25 پروژه 15 هزار نفری را در دست ساخت داشتیم که تا کنون 16 پروژه به بهره برداری رسیده است و 3 پروژه 15 هزار نفری دیگر شامل بیرجند در خراسان جنوبی بجنورد در خراسان شمالی و بوشهر آماده افتتاح هستند و ما منتظریم که با سفر شما این پروژه ها را افتتاح کنیم.

دکتر سلطانی فر ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز را یکی دیگر از پروژه های بزرگ ورزشی کشور نام برد و افزود: به صورت شبانه روزی کار میکنیم تا این پروژه که یکی از آرزوهای اهالی فوتبال استان فارس است را نیز هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.

افتتاح استادیوم در مشهد با ویدئو کنفرانس دکتر روحانی

وزیر ورزش و جوانان هم‌چنین از درحال ساخت بودن 43 ورزشگاه 5 هزار نفری در کشور خبر داد و افزود: پروژه ورزشگاه قوچان ششمین پروژه 5 هزار نفری است که افتتاح می شود و با تلاش ویژه همکاران در استان‌ها سه پروژه 5 هزار نفری تربت حیدریه، اسلامشهر و پاکدشت نیز آماده و طی هفته های آتی افتتاح خواهند شد.

در ادامه دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان که از طریق ویدیو کنفرانس در ارتباط بود با تشکر از تلاش ها و زحماتی که وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور برای رشد و توسعه این دو حوزه مهم انجام می دهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: برای تمامی زحمتکشان این دو حوزه آرزوی توفیق و سربلندی دارم. دوست داشتم من هم آنجا بودم و در میان مردم خونگرم قوچان از هوای بسیار خوب آنجا نیز استفاده می کردم.

در پایان دکتر روحانی با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر(عج) دستور افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری قوچان را صادر کرد و این ورزش گاه توسط دکتر سلطانی فر افتتاح شد.

گفتنی است، پیش از افتتاح این پروژه سه نهال توسط وزیر ورزش و جوانان و امام جمعه و فرماندار قوچان در محوطه خارجی این ورزشگاه کاشته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز