خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۱۹

در فاصله 5 ساعت مانده به دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ آخرین شرایط تقابل با حریف را مرور می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از غیبت 5 بازیکن اصلی تیمش در دیدار هفته گذشته برابر نفت تهران، اینبار این فرصت را دارد تا از تمام پتانسیل تیمش سود ببرد. مهمترین اتفاق برای او و تیمش می‌تواند بازگشت کمال کامیابی نیا باشد. هافبک دفاعی مقتدر سرخپوشان بعد از 3 جلسه محرومیت امروز بار دیگر در ترکیب این تیم در جدال با استقلال خوزستان حاضر خواهد بود.

در درون دروازه هم علیرضا بیرانوند علیرغم مصدومیت جزیی مشکلی برای همراهی این تیم نخواهد داشت و سیدجلال حسینی در کنار محمد  انصاری زوج دفاعی میانی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد. در دو طرف خط دفاعی نیز در سمت راست صادق محرمی و در سمت چپ حسین ماهینی به میدان خواهند رفت.

کمال کامیابی نیا نیز این فرصت را خواهد داشت تا در هافبک دفاعی بار دیگر به ترکیب این تیم بازگردد و در کنار فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و سروش رفیعی قرار گیرد.

مهدی طارمی و وحید امیری نیز زوج خط حمله پرسپولیس را برابر استقلال خوزستان و وحید شیخ ویسی درون دروازه این تیم تشکیل خواهند داد و باید دید موفق به ثبت گل برابر حریف آبی‌پوش خواهند شد یا خیر.

ترکیب احتمالی: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت 17:30 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز