خبرگزاری کار ایران

بانوان ملی‌پوش تکواندو نوجوانان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۰۸

آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر روز گذشته برگزار و ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون تکواندو، مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر روز چهارشنبه در خانه تکواندو برگزار و در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای حضور در نهمین دوره مسابقات مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2017 مشخص شدند.

مبینا نژاد کته سری، مهلا مومن‌زاده، زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی، مبینا شاکری، یلدا ولی‌نژاد، زهرا شجاعی راد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل تکواندوکارانی هستند که جواز حضور در مسابقات قزاقستان را بدست آوردند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در آکادمی المپیک پیگیری می‌کنند.

هدایت تیم‌ملی نوجوانان بر عهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربی می‌باشد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 30 فروردین‌ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی "آتی راو" قزاقستان برگزار میشود.

گفتنی است؛ در هشتمین دوره این رقابت‌ها تیم‌ملی تکواندو کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز