خبرگزاری کار ایران

راز خداحافظی ملی‌پوش ووشو مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۶۲

در حاشیه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر ووشو، سجاد عباسی در تصمیمی عجیب از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی مردان در حالی روز  سه شنبه در آکادمی ووشو برگزار شد که در حاشیه برگزاری این مسابقات سجاد عباسی عضو تیم دانشگاه آزاد و دارنده چندین مدال جهانی، بازی‌های آسیایی، جام جهانی و... به یکباره تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت.

تصمیم سجاد عباسی در واقع شوک بزرگی به خانواده ووشوی ایران بود، چرا که وی یکی از ستاره‌های ووشوی ایران محسوب می‌شود که در اوج جوانی و 27 سالگی تصمیم عجیبی گرفت.

تصمیم خداحافظی یکی از ستاره‌های ووشوی ایران که همیشه در سخت ترین قرعه‌ها به مصاف حریفان خود می‌رفت شوک بزرگی برای خانواده ووشو و اصحاب رسانه بود. اینکه قانون فدراسیون جهانی اجازه می‌دهد سانداکاران تا 40 سالگی در تمام رویداد‌های بین المللی فعالیت کنند، اما قهرمان ایران زمین در سن 27 سالگی در بدترین شرایط روحی و روانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرد.

بعد از پیگیری‌های بسیار  مشخص شد جوانی که در سال 2008 با حضور در ترکیب تیم ملی جوانان توانست برای اولین بار نشان طلای قهرمانی جهان را تصاحب کند، به این نتیجه رسیده است که  به خاطر شرایط حاکم در اردوها و تبعیضی که از سوی مسئولان فدراسیون و کادرفنی وجود داشت باید در اوج خداحافظی کند.

حال باید منتظر پاسخ مسئولان فدراسیون ووشو ماند تا از پشت پرده‌های اردو و شرایط حاکم بر آن که منجر به خداحافظی دارنده نشان طلای قهرمانی جهان شده است پرده بردارند که چه اتفاقاتی در اردو می‌افتد که  یک قهرمان در اوج جوانی ناچار می‌شود از تیم ملی خداحافظی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز