خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فردا باشگاه مملو از تماشاچی باشد؛

علی‌اکبر طاهری: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۸۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است هوادار، سرمایه و دارایی اصلی باشگاه پرسپولیس است و اگر موفقیتی کسب شده از قبال حمایت هواداران است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستاندر خصوص حضور هواداران اظهار داشت: تمام حرکات هواداران پرسپولیس حماسی است و فقط ختم به بازی با استقلال خوزستان نمی شود. قطعا هواداران ما فردا یک‌دل و یک‌صدا به ورزشگاه میآیند. امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از تماشاچی باشد. انشاالله با تلاش بچه ها و حمایت یار اصلیمان یعنی هواداران سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و به آن‌ها تقدیم کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فاصله ایجاد شده بین این تیم و سایر رقبا در جدول رده بندی بیان داشت: طبیعتا وقتی زحمت کشیده شود نتیجه اش هم دیده می شود. باید از کادر فنی، بازیکنان، تیم تدارکاتی و پزشکی و تیم سرپرستی تشکر کنم. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا در کنار حضور یکپارچه هواداران این نتیجهای که می بینید به وجود بیاید. پارسال هم چنین حالتی داشتیم اما متاسفانه با بی مهریهایی که به وجود آمد و قضاوتهایی که صورت گرفت به قهرمانی نرسیدیم. اگر آن اشتباه صورت نمی گیرد پارسال هم یک رکورد خوب بر جای می گذاشتیم. ما با تیم استقلال خوزستان هم امتیاز شدیم اما به خاطر قوانین داخلی دوم شدیم. امسال باید تا پایان مسابقات این حالت خوب را حفظ کنیم و هم‌چنین در رقابت های آسیایی هم نتایج خوبی بگیریم. بچهها نباید فکر کنند کار تمام شده است. باید دقت نظر و همت بالاتر مسابقات را دنبال کنیم.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه های لیگ برتری تصریح کرد: این یک بحث ریشه ای است و نباید فکر کنیم که همه چیز حل شده است. باید دید آیا باشگاه ها شرایط را دارند و انجام نمی دهند یا ندارند که تعهدات شان را اجرا نمی کنند. در این یکی، دو ساله خود ما بحران های بسیار بزرگی داشتیم. به خصوص احکام داوری که داخل و خارج از کشور صادر می شد. بایستی این بدهی ها را پرداخت می کردند. همین الان باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد.
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز