خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ستاره‌های کهکشانی پیش از تقابل با نوادگان مارادونا

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۰۸

ناپولی برای تداوم پیشروی تاریخی‌اش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا چالش بزرگی پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش ایلنا، سفر سه هفته پیش آبی‌پوشان جنوب ایتالیا به خانه پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا، اگرچه آغاز خوبی داشت اما در نهایت با شکستی تلخ خاتمه یافت. شکست 3 بر یک در خانه رئال مادرید، تمام آن چیزی بود که عاید شاگردان مائوریسیو ساری در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا آنها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها که مانند حضورشان در همین مرحله از رقابت‌ها بی‌سابقه خواهد بود، باید کهکشانی‌ها را در ورزشگاه سن‌پائولو با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند که کار سختی به نظر می‌رسد.

ناپولی اما برای محقق کردن این مأموریت مشکل از روحیه خوبی برخوردار است که حاصل پیروزی شیرین شنبه شب‌اش در خانه رم در هفته بیست و هفتم سری A است. پیروزی در آن بازی ناپولی را به فاصله 2 امتیازی رم رده دومی رساند و شانس این تیم را برای کسب مجدد عنوان نایب قهرمانی و صعود مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. زدن یک گل زودهنگام در سن‌پائولو که وحشت را بر اردوی کهکشانی‌ها حکمفرما کند می‌تواند نایب قهرمان فصل گذشته سری A را به بقا در لیگ قهرمانان امیدوار کند اما مهمتر از آن بسته نگه داشتن دروازه است که این کار برابر رئالی که این فصل آمار گلزنی‌اش در تمامی رقابت‌ها فوق‌العاده بوده، بسیار سخت است. رئال این هفته در لالیگا بدون بهترین بازیکنانش یعنی کریستیانو رونالدو و گرت بیل در خانه ایبار 4 بر یک برد که در این بازی کریم بنزما تنها ضلع باقیمانده از مثلث BBC خوش درخشید. او دو گل زد و یک پاس گل داد تا نه تنها به منتقدانش پاسخ دهد بلکه به ناپولی نشان دهد که باید دغدغه مهار او را هم داشته باشد.

زین‌الدین زیدان، در سفر تیمش به خانه ایبار علاوه بر کریستیانو رونالدو به تعدادی از مهره‌های کلیدی‌ خود مانند کارواخال، کروس، مارسلو و ایسکو استراحت داد. بیل هم که به دلیل محرومیت نتوانست به میدان برود. به این ترتیب کهکشانی‌ها تقریباً با یک ترکیب سرحال و آماده برابر ناپولی صف‌آرایی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز