خبرگزاری کار ایران

آهن سرد بر روی پای ملی‌پوش وزنه؛

رییس کمیته پزشکی ورزشی: انگشت پای سلیمانی خورد شده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۵۷۰

داود باقری نایب در خصوص آسیب دیدگی ملی‌پوش وزنه برداری کفت: درباره شرایط سلیمانی یک هفته بعد ازجراحی می‌توان نظر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ رییس کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون وزنه برداری در خصوص وضعیت مصدومیت ملی پوش تیم بزرگسالان کشورمان، گفت: باید یک هفته از عمل جراحی علی‌رضا سلیمانی بگذرد تا ارزیابی از وی انجام شده و بعد درخصوص بازگشت به تمرین یا استراحت درمانی این وزنه بردار اظهار نظر کنیم. 
داود باقری در خصوص آسیب دیدگی علیرضا سلیمانی ملی پوش دسته 105 کیلوگرم کشورمان افزود: روز گذشته سلیمانی را بستری و عمل جراحی انگشت شصت پای وی راس ساعت 17 انجام شد. انگشت شصت خورد شده است و درمان این گونه شکستگی‌ها به دلیل جوش خوردگی، یک و ماه نیم طول می‌کشد و باید بیشتر استراحت کند.
وی ادامه داد: هدف سلامتی ملی پوش کشورمان است در نهایت بتوانیم وی را حفظ کنیم تا روند تمرینی‌اش را داشته باشد. پس از عمل جراحی تمرینات بدنسازی را برای او نظر خواهیم گرفت. ولی هم اکنون در خصوص شرایط علیرضا سلیمانی نمی توانیم قضاوت کنیم. باید یک هفته از عمل جراحی بگذرد و ارزیابی انجام شود که تمرین را شروع کند یا استراحت بکند.
باقری در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی حامی فدراسیون‌هاست بعد از این گونه آسیب دیدگی‌ها بلافاصله همکاری لازم برای جراحی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و غلامرضا نوروزی ریاست این فدراسیون انجام شد.

انوشیروانی: مصدومیت جزیی جدایی ناپذیر از این رشته به شمار می رود
سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز در این خصوص افزود: با اینکه خیلی مراقب هستیم تا نفرات تیم ملی آسیب نبیند ولی اتفاق هیچگاه خبر نمی‌کند و آسیب دیدگی و مصدومیت جزیی جدایی ناپذیر از این رشته به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در تمرینات هفته گذشته، وزنه روی شصت پای علیرضا سلیمانی ملی پوش دسته 105 کیلوگرم افتاد که باعث شکستگی انگشت پای وی شد. در حال حاضر عمل جراحی روی انگشت پایش انجام شده تا پس از بهبودی کامل بتواند آن را به صورت طبیعی تکان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز