خبرگزاری کار ایران

یوفا: کار بارسلونا تمام است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۷۳

یک تحقیق جالب نشان می‌دهد که بارسا باید چهارشنبه کار نشدی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه اروپا شانس بارسلونا را برای صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صفر درصد می‌داند و معتقد است که بارسلونا در این بازی ناکام خواهد بود.

علی رغم نتیجه‌ای که بارسلونا در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن کسب کرد این دیدگاه وجود دارد که آنان هفته آینده تاریخ‌ساز می‌شوند. یوفا معتقد است که هیچ امیدی برای کاتالان‌ها وجود ندارد.

هرگز در تاریخ رقابتها تیمی نتوانسته پس از متحمل شدن نتیجه 4-0 در بازی رفت به دور بعد صعود کند.

به هر حال این چالشی برای بازیکنان لوئیس انریکه است که در حال آماده شدن برای میزبانی از پاری سن ژرمن در نوکمپ هستند. بر اساس آمار، یوفا یک بررسی جدید انجام داده و ادعا کرده است که بارسلونا در مقابل پاری سن ژرمن شانسی برای صعود نخواهد داشت.

تا آنجایی که به آمار مربوط می‌شود دابل آنخل دی ماریا و گل‌های جولیان دراکسلر و ادیسون کاوانی بارسلونا را از دور مسابقات حذف کرده است.

58 مورد در لیگ قهرمانان وجود داشته که یک تیم 4 گل در بازی رفت دریافت کرده و موردی یافت نمی‌شود که تیم بازنده آن چهار گل را جبران کرده باشد.

تاریخ منتظر است که در 8 مارس بارسلونا اسم خود را در کتاب رکوردها ثبت کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز