خبرگزاری کار ایران

لیورپول 3-1 آرسنال؛ کلوب ونگر را به مورینیو تحویل داد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۶۹

لیورپول با درخشش سادیو مانه آرسنال را در آنفیلد در هم شکست.

به گزارش ایلنا، در هفته‌ی بیست و هفتم لیگ برتر و در حساس‌ترین بازی لیورپول در آنفیلد میزبان آرسنال بود. لیورپول در پایان موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 1 رقییب خود آرسنال را شکست دهد و با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی به رده‌ی سوم جدول صعود کند.

در این بازی لیورپول خیلی زود به گل رسید. فیرمرینو در دقیقه‌ی 9 روی پاس مانه نویدبخش پیروزی بود. او یکی از ستاره‌های بازی رفت بود، بازی‌ای که طی آن لیورپول در لندن آرسنال را 4 بر 3 شکست داده بود.

بازی در نیمه‌ی اول کاملاً در اختیار لویرپول بود و آرسنال حتی یک بار هم نتوانست دروازه‌ی آنها را تهدید کند. سرانجام در دقیقه‌ی 40 روی همکاری چهار نفره‌ی میلنر-کوتینیو-فیرمینو-مانه این مانه بود که گل دوم را با یک شوت محکم به ثمر رساند.

در نیمه‌ی دوم ونگر سانچز را به میدان فرستاد و او در دقیقه‌ی 57 پاس گل آرسنال را به دنی ولبک داد. ولبک روی اشتباه مینیوله، گلر لیورپول، با یک چیپ دیدنی دروازه‌ی لیورپول را گشود.

در ادامه، بازی برای لک‌لک‌ها ترسناک شد. یک گل اختلاف زیادی نبود و آنها همچون نیمه‌ی اول تیم برتر میدان نبودند.

با این حال، تعویض کلوب در لحظات پایانی بازی جواب داد و وینالدوم گل سوم لیورپول را طی یک ضدحمله‌ی برق‌آسا به ثمر رساند. بازی تکنیکی لالانا روی به ثمر رسیدن این گل بیشترین تاثیر را نهاد. بهترین بازیکن میدان بدون شک مانه‌ای بود که بارها خط دفاعی آرسنال را با حرکات تکنیکی خود آزار داد.

ونگر با این باخت مورینیو را در یک قدمی خود می‌بیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز