خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های عجیب مهاجم ایرانی در روزنامه قطری؛

من بهتر از سردار و اشکان هستم!

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۴۰

مهاجم سابق آبی‌پوشان که در نیم فصل راهی الشحانیه شده در گفت‌وگویی با روزنامه قطری صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا، رحیم زهیوی در باره حضور در فوتبال قطر گفت: دو پیشنهاد داشتم که یکی از آنها از سوی یک باشگاه یونانی بود ولی من پیشنهاد الشحانیه را قبول کردم زیرا توانایی بازی در اروپا را ندارم. اگر رئال مادرید و منچسترسیتی مرا بخواهند هم به آنجا نمی‌روم. آشکارا می‌گویم نمی‌توانم دوری پدر و مادرم را تحمل کنم به همین خاطر آنها اکنون با من در دوحه هستند.

او درباره علت دعوت نشدنش به تیم ملی حرف‌هایی دارد: علی رغم درخشش من، به خاطر وجود مهاجمانی که در اروپا بازی می‌کردند امثال سردار آزمون و اشکان دژاگه فرصتی برای بازی در ترکیب اصلی تیم‌ملی ایران پیدا نکردم. این در حالی است که هر دو آنها بهتر از من نبودند ولی سرمربی تیم‌ملی بازی آنها را به خاطر اینکه در اروپا بودند، بیشتر پیگیری می‌کرد.

زهیوی در خصوص مصدومیتش اینطور توضیح می‌دهد: زمانی که در اردوی تیم‌ملی ایران در امارات بودم، پیشنهاد الشحانیه را دریافت کردم. من در آنجا دو روز پیاپی صبح و عصر تمرین کرده بودم. مسوولان باشگاه الشحانیه در آن زمان با من تماس گرفتند و خواستند که سریع به دوحه برسم تا در اولین بازی نیم‌فصل دوم برایشان بازی کنم. کی‌روش با خروجم از اردوی تیم‌ملی موافقت کرد. شبانه به سوی تهران پرواز کردم و بعد از آن عازم قطر شدم. تمام تست‌های پزشکی را به درستی پشت سر گذاشتم و در اولین بازی حضور پیدا کردم و یک پاس گل برای خلفان ساختم. بازی داشت خیلی خوب پیش می‌رفت که در دقیقه 20 بازی بدون هیچ دلیلی مصدوم شدم و دلیل اصلی آن تنها خستگی بیش از حد بود.

مهاجم سابق استقلال خوزستان از روند کارش در الشحانیه می‌گوید: در بازی با الوکره به ترکیب برگشتم و کاملا آماده بودم و موفق شدم دو گل به ثمر برسانم و نزدیک بود هت‌تریک کنم. رازی را به شما می‌گویم و آن این است که من تنها با یک پا (چپ) بازی می‌کنم. در ادامه استیماچ مرا در دقیقه 80 تعویض کرد تا استراحت کنم. در بازی مقابل الخریطیات درد شدیدی را احساس کردم ولی به خاطر الشحانیه ادامه دادم و یک پاس گل دادم ولی بعد از آن یک صدای بلندی از عضله پایم برخاست که نتوانستم به بازی ادامه دهم. روز بعد از این مصدومیت به کلینیک اسپایر رفتم و قرار شد که من استراحت کنم.

او در باره سقوط احتمالی الشحانیه معتقد است: در قراردادم بندی وجود دارد که در صورت سقوط الشحانیه به دسته دوم من می‌توانم از این تیم جدا شوم چون من یک بازیکن ملی‌پوش هستم. البته آرزوی قلبی من است که الشحانیه در لیگ ستارگان بماند و در فصل آینده هم با تمام وجودم برای این تیم بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز