خبرگزاری کار ایران

وقاری: بازی برابر اوکراین به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۳۵

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به بازی تیم ملی با اوکراین، این نوع بازی‌های تدارکاتی را برای کسب تجربه تیم لازم دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، لیلا وقاری، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره بازی دوستانه ملی پوشان برابر اوکراین که ظهر فردا یکشنبه 15 اسفند برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه بازیکنان در تمریناتی که پشت سر گذاشته‌اند به آمادگی مطلوبی رسیده‌اند. انجام یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان و همچنین حضور بازیکنان در رقابت‌های لیگ تا حدی به آمادگی آنها کمک کرده و امیدوارم در بازی فردا از لحاظ تکنیک و تاکتیک، بازیکنان برنامه های کادر فنی را به طور دقیق انجام دهند.

وی در ادامه افزود: بازی برابر اوکراین به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند چرا که ملی پوشان پس از این دیدار، در تورنمنت سوچی روسیه حضور خواهند داشت و به مصاف حریفانی همچون کراسنودار، قزاقستان و استونی می‌روند. نکته‌ای که برایمان اهمیت بالایی دارد، این است که از بچه‌ها می‌خواهیم در زمین مطالب و مواردی را که در تمرینات و برنامه هایمان در اختیارشان قرار دادیم، اجرا کنند. 

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان گفت: کسب تجربه برای تیم و کادر فنی بسیار مهم است. اینکه بازیکنان متوجه شوند با بازی کردن چطور به پیروزی می‌رسند و مهم‌تر از همه اینکه چطور با اهداف کادر فنی، تاکتیک‌ها و استراتژی که داریم باید پیش روند، حائز اهمیت است. نتیجه برایمان مهم است اما از مهمتر، کسب تجربه و سبک بازیکنان را آنطوری که می‌خواهیم تغییر بدهیم تا موفق شوند، برای کادر فنی بسیار مهم‌تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز