خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های ستاره‌ی آرژانتینی به سران باشگاه؛

5 شرط جدید مسی برای ماندن در بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۸۰

فوق‌ستاره‌ی بارسا که از شکست دردناک برابر پاری سن ژرمن ناراحت است خود پا پیش گذاشته و سعی دارد به عنوان یک ستاره باشگاه را مدیریت کند.

به گزارش ایلنا، «دیاریو گل» پنج شرط لیونل مسی برای ماندن در نوکمپ را فاش کرده است. مسی پس از باخت برابر پاری سن ژرمن و ارائه‌ی نمایش ضعیف در آن بازی برخی بازیکنان بارسا را مقصر می‌داند.

5 توصیه‌ی مسی:

یک: یک مهاجم به جای پاکو آلکاسر خریداری شود. گزینه‌ی پیشنهادی خود مسی موسا دمبله، فوروارد آماده‌ی این روزهای سلتیک، است، بازیکنی که سخت مورد توجه چلسی واقع شده است.

دو: بارسا به یک هافبک میانی احتیاج دارد. مسی معتقد است آندره گومز باید برود و اینیستا هم در سال‌های پایانی بازی خود قرار دارد. بازیکنان پیشنهادی وی برای این پست عبارتند از: مارکو وراتی، بازیکن ایتالیایی پاری سن ژرمن و ایسکو، هافبک مغضوب رئال مادرید.

سه: یک مدافع کناری راست استخدام شود و خلاء نبود دنی آلوز پر شود. انریکه از سرخی روبرتو در این پست استفاده می‌کرد، اما مسی معتقد است که این پست برای وی مناسب نیست. مسی بازیکن آرسنال، هکتور بیرین، را برای بلوگرانا مناسب می‌داند.

چهار: یک مدافع میانی استخدام شود تا مواقعی که ماسکرانو و پیکه مصدوم هستند تیم آسیب نبیند. مارکینیوش از پاری سن ژرمن، کاستاس مانولاس از رم و لاپورته از بیلبائو گزینه‌های پیشنهادی او هستند.

پنج: سمپائولی به عنوان جانشین انریکه به کار گمارده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز