خبرگزاری کار ایران

یک‌شنبه؛ دوئل بلند قامتان برای جدال با بانک سرمایه

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۵۰

تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه روز یکشنبه 15 اسفندماه در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» بین دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه روز یکشنبه 15 اسفندماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در دو دیدار گذشته و در مرحله نیمه نهایی هر کدام یک پیروزی به دست آوردند و تیم فاتح مسابقه سوم که از ساعت 16 در خانه والیبال تهران شروع می شود، به دیدار نهایی لیگ برتر صعود می کند و حریف بانک سرمایه خواهد شد.
هم‌چنین تیم بازنده این مسابقه مهم به دیدار رده بندی جام سی ام می رود تا با نارنجی پوشان سایپا برای مقام سومی مبارزه کند.
تیم شهرداری ارومیه که در دیدار دوم پیکان را سه بر صفر شکست داد انگیزه مضاعفی برای پیروزی در دیدار تهران دارد، اما پیکان هم تیم با تجربه ای است که در میادین سخت توان خود را به رخ حریفان می کشد، بنابراین پیش بینی نتیجه این دیدار کار آسانی نخواهد بود.
در دور مقدماتی لیگ امسال نیز دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در هفته نخست دور رفت (28 مهرماه) و دور برگشت (28 آذرماه) به مصاف یکدیگر رفتند که در هر دو مسابقه پیکان تهران سه بر یک به پیروزی رسید.
شهرداری ارومیه برای رسیدن به این مرحله موفق به حذف کاله مازندران در مرحله نخست پلی آف شد که این موفقیت با برگزاری سه دیدار به دست آمد. تیم پیکان تهران که در دور مقدماتی جایگاه دوم جدول را به دست آورد، در مرحله نخست پلی آف موفق به حذف خاتم اردکان شد.
تیم والیبال پیکان با 12 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر سال جاری است. این تیم چهار عنوان نایب قهرمانی و سه مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت ها دارد.
نماینده ارومیه نیز دو عنوان نایب قهرمانی و هفت عنوان سومی در این رقابت ها کسب کرده است، اما به رغم سال ها حضور در لیگ برتر والیبال در حسرت قهرمانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز