خبرگزاری کار ایران

رکورد منحصر به فرد 8 پنالتی نگرفته شده در 22 بازی لیگ ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۰۸

بیشتر بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری از داوری در مسابقات خود گله مند هستند و بعضا باخت‌ها و نتیجه نگرفتن هایشان را به مشکلات داوری ربط می‌دهند.

به گزارش ایلنا، مشکلات داوری باعث اعتراض بسیاری از مربیان و بازیکنان شده است.

برای مثال فرزاد حاتمی طی چند هفته اخیر معتقد بوده است که داوری‌ها به نفع پرسپولیس است و می‌خواهند این تیم را قهرمان کنند یا در بازی با سپاهان تیم حریف به شدت از سوت‌های داور به سود پرسپولیس گلایه داشت اما مطابق جدول برنامه نود اشتباهات داوری تا اینجای فصل پرسپولیس بیش از تراکتورسازی و استقلال در بین تیم‌های مدعی از داوری آسیب دیده است.

مطابق جدول تیم‌هایی که بیشترین اشتباهات داوری به ضرر آنها بوده به ترتیب ذوب آهن، پرسپولیس، سپاهان و نفت آبادان بوده و تیم‌هایی که اشتباهات داوری بیشتر به سود آنها بوده به ترتیب گسترش فولاد، صبای قم و استقلال تهران هستند.

نکته جالب اینجاست پرسپولیس با 4 بازی بعد از ذوب آهن بیشترین ضرر را از داوری دیده است و استقلال با 3 بازی در مجموع سومین تیمی است که از اشتباهات داوری سود برده است.مطابق جدول اعلام شده پرسپولیس در 6 بازی از اشتباهات داوری سود برده که در 4 بازی در نتیجه تاثیر گذار بوده است اما در عوض در 10 بازی از اشتباهات داوری ضرر کرده که در یک مورد در نتیجه تاثیر داشته.

همچنین تا اینجا 8 پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده که از این حیث رکورددار است و طی 22 هفته یک رکورد منحصر به فرد به حساب می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز