خبرگزاری کار ایران

باید خودم را تسلیم قانون کنم

واکنش تند و جنجالی بنگر به تبانی با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۹۷

مدافع سابق پرسپولیس که در پایان دیدار با تیم سابق خود با تصمیم مسوولان تراکتورسازی کنار گذاشته شد، نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر، مدافع تیم تراکتورسازی تبریز، که از سوی قلعه‌نویی از حضور در تمرینات این باشگاه منع شده بود دوباره به تمرین این تیم دعوت شد. با این حال وی معتقد است که «حق» او ضایع شده و از وی عذرخواهی نشده است.

بنگر در اینستاگرام خود به این دعوت به شرح زیر پاسخ داد:

تبانی وکم کاری. این آخرین چیزی بود که در این فوتبال عجیب و غریب به آن متهم شدم. چیزی که مواجهه با آن برای من تجربهای باورناپذیر است. حالا فکر کنید آدمهایی که مسئولیت استفاده از این کلمه و این اتهام سنگین را نمی‌دانند از من می‌خواهند سرتمرین بروم تا باز هم بتوانند من را بیشتر خرد کنند. فکر کنید بعد از شکست بازی پرسپولیس آن همه حرف و حدیث و به بازی گرفتن افکار عمومی که بنگر مقصر است قرار است ما دوباره چشم در چشم شویم. با خودم فکر می‌کنم خدایا اگر قرار بود فوتبال من به این جا برسد چرا راه دیگری پیش پایم نگذاشتی؟ و بعد فکر می‌کنم راه کم نبود، من ندیده بودم. حالا هم فکر کنم اوضاع همان طور است. این که من باید خودم را تسلیم قانون کنم تا درباره آینده و اتفاقات تلخ آن چند روز قانون تصمیم بگیرد. در نهایت با عذرخواهی از هواداران تراکتورسازی عزیز باید عرض کنم که تهمت بزرگی به من وارد شده و اگر قرار باشد این حرفهای نادرست بدون رسیدگی و به زعم من عذرخواهی به پایان برسد حق همه ضایع شده، به خصوص حق طرفداران تراکتورسازی که باید از صحت و سقم این ماجرا مطلع شوند. از همین جا برای تیم آرزوی موفقیت بیشتر می‌کنم و برای فوتبال ایران آرزوی درستی و پاکی ومردانگی وصداقت؛این چیزی است که ما را به فوتبال آورد و جوانها را به این رشته علاقمند کرد. آنقدر علاقمند که ما حق نداریم ذره‌ای در ذهن آنها خدشه ایجاد کنیم. یا علی، خداوند بزرگترین قاضی هست. تا آخر واسه حقم میرم.

واکنش تند و جنجالی بنگر به تبانی با پرسپولیس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز