خبرگزاری کار ایران

گزارش روزنامه پایتخت بعد از جنجال بزرگ؛

هدایای باشگاه‌ها به داوران فوتبال افشا شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۶۲

ترک استادیوم از سوی داوران در حالی که بسته‌هایی از هدایای باشگاه به همراه خود داشتند باعث افشاگری در خصوص هدایای دیگر باشگاه‌ها نیز شد.

به گزارش ایلنا، جنجال داوری بعد از برد رئال مادرید در خانه ویارئال در حالی که داور یک پنالتی مشکوک به سود شاگردان زیدان اعلام کرد بار دیگر به اوج رسید. پس از آن مسابقه، داوران ورزشگاه را با هدیه‌ای که از سوی رئال‌مادرید دریافت کرده بودند ترک کردند. همین باعث شد بحث‌های فراوانی در زمینه داوری پیش بیاید. اما روزنامه مارکا، چاپ مادرید گزارش داده که دادن هدیه به داوران در لالیگا امری طبیعی است. آنها فهرستی از هدایایی را منتشر کرده‌اند که باشگاه‌ها به داوران می‌دهند.

آلاوس: هر داور یک بسته می‌گیرد که شامل شیرینی‌های محلی به نام «واسکوییتوس و نسکوییتاس» است. همچنین یک فلش‌مموری دریافت می‌کند که روی آن تصویری رسمی از شروع مسابقه در ورزشگاه خانگی آلاوس است.

اتلتیک بیلبائو: پیش‌تر پیراهن این تیم به داوران هدیه داده می‌شد اما آنها اکنون پرچم سه‌گوش باشگاه را به داوران می‌دهند. در هنگامی که فرناندو گارسیا ماکوا رییس باشگاه بود، آنها حوله پوشیدنی باشگاه را به داوران می‌دادند که لوگو اتلتیک روی یقه آن نصب شده بود.

اتلتیکو مادرید: معمولا یک بسته دکمه به همراه پرچم سه‌گوش باشگاه به داوران داده می‌شود.

بارسلونا: بارسلونا یک پرچم سه‌گوش بزرگ باشگاه را به همراه چندین پرچم کوچکتر به داوران هدیه می‌دهد. این باشگاه زمانی ساعت‌های نایکی که لوگو باشگاه روی آن حک شده بود را هدیه می‌داد.

بتیس: رئال بتیس پرچم سه‌گوش باشگاه را به تیم داوری می‌دهد.

سلتا: دکمه با آرم باشگاه یا پرچم سه‌گوش باشگاه به داوران داده می‌شود.

دپورتیوو: یک دکمه ساده چیزی است که باشگاه این روزها هدیه می‌دهد. آنها در سال‌های پیش گوشواره‌هایی به همسران داوران هدیه می‌دادند که از اشیای سرامیکی منطقه سارگادلوس ساخته شده بود.

ایبار: باشگاه ایبار فصل گذشته کتابی که به مناسبت 75سالگی باشگاه منتشر شد را به داوران هدیه می‌داد. در این فصل، اگر داوری در فصل گذشته به ورزشگاه آنها نرفته باشد و این فصل برود، این هدیه را دریافت می‌کند.

اسپانیول: آنها هم در خانه و هم در خارج از خانه، دکمه و پرچم باشگاه را هدیه می‌دهند. این باشگاه کاتالان زمانی نوعی شیرینی را به همراه محصولات غذایی به داورانی هدیه می‌داد که در ورزشگاه کورنیا ال‌پرات سوت می‌زنند.

گرانادا: این باشگاه اندلسی تنها دکمه رسمی باشگاه را هدیه می‌دهد.

لاس‌پالماس: این باشگاه تلاش می‌کند که آلبوم عکس مسابقه را به داور بدهد.

لگانس: معمولا داوران در ورزشگاه بواتارکه پس از مسابقه با پیتزا پذیرایی می‌شوند. بازیکنان هم همینطور. به علاوه، پرچم سه‌گوش و دکمه باشگاه هم به داوران داده می‌شود.

رئال مادرید: هم تیم داوری و هم رقیبان رئال یک پیراهن این باشگاه را هدیه می‌گیرند؛ این پیراهن ممکن است بدون نام باشد یا نام بازیکنی روی آن درج شده باشد. همچنین خودکار، جاکلیدی و دکمه باشگاه هم به داوران داده می‌شود که این همان هدیه‌ای است که داوران بازی با ویارئال گرفتند.

مالاگا: باشگاه مالاگا یک آلبوم تصویری از داوران در مسابقاتی که در ورزشگاه لا روزالدا برگزار می‌شود تهیه کرده و به داوران هدیه می‌دهد.

اوساسونا: هرچند که این باشگاه پامپلونایی هدیه نمی‌دهد اما اگر قرار باشد این کار را بکند هدیه آنها یک دکمه باشگاه است.

رئال سوسیداد: آنها همیشه به داور هدیه می‌دهند؛ اغلب پیراهن باشگاه، یا یک یادگاری دیگر.

سویا: سویا در اکثر دیدارهای خانگی‌اش پرچم سه‌گوش، دکمه یا پیراهن باشگاه را هدیه می‌دهد.

اسپورتینگ خیخون: این باشگاه از معدود باشگاه‌هایی است که هیچ هدیه‌ای به داوران نمی‌دهد.

والنسیا: آنها در دوران ریاست پاکو روییک، مجسمه‌های یاردو از جنس سرامیک هدیه می‌دادند اما آنها اکنون مجله رسمی، پرچم سه‌گوش، خودکار، دکمه و پیراهن باشگاه را هدیه می‌دهند.

ویارئال: آنها پیش‌تر دکمه و پرچم سه‌گوش می‌دادند اما اکنون تصمیم گرفته‌اند که این کار را نکنند اما آنها در ناهار رسمی پیش از مسابقات اروپایی، به نماینده یوفا و تیم داوری یک بشقاب سرامیکی، یک پیراهن باشگاه یا یک زیردریایی سرامیکی هدیه می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز