خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل استقلال به حضور مربی این تیم در مکان غیرمجاز دبی

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۵۱

رضا افتخاری در واکنش به انتشار ویدیویی از حضور یکی از مربیان این تیم در مکانی غیرمجاز در دبی اعلام کرد آن را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بازی با التعاون و پیروزی سه‌گله‌ی این تیم گفت: بازی خیلی خوبی بود و از این برد خوشحالیم. به مردم و هواداران تبریک می‌گویم و امیدواریم یک ستاره دیگر به دست آوریم. در بازی اول استرس داشتیم و نشد عملکرد همیشگی را داشته باشیم. بدشانس بودیم و نشد جبران کنیم. این تجربه خوبی بود و نقاط ضعف را بر طرف خواهیم کرد.

افتخاری در خصوص تخلف یکی از مربیان استقلال و انتشار فیلم‌هایی از او با حضور در یکی از مکان‌های غیرمجاز دبی هم گفت: نباید تا چیزی ثابت نشده درباره‌اش صحبت کرد. من هم چیزهایی شنیده‌ام ولی در ایران نبودم که ببینم چه مطالبی نوشته شده است. نباید به این مسائل تا قبل از اثبات دامن زده شود و گاها از کاه کوه می‌سازند. بازهم می‌گویم که نباید قبل از اثبات جرم صحبتی در این زمینه شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص بدهی‌ها و احتمال محرومیت این باشگاه هم گفت: تلاش می‌کنیم تا این مساله را حل کنیم و بدهی‌ها را سبک کنیم.2 بازیکن تاکنون پول‌شان پرداخت شده است. یکی هم که شکایت پروپیچ بود که به دادگاه عالی ورزش رفته و سال بعد نتیجه‌اش معلوم می‌شود چون ما شکایت کرده‌ایم. پول هلمکه و ردی را پرداخت کردیم و قسط اول ساموئل هم را این هفته می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز