خبرگزاری کار ایران

بهترین بانوى ورزشکار جهان در گفتگو با ایلنا؛

هنوز دل‌مان به وعده‌ها خوش است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۲۳

بانوی قهرمان و المپیکی ایران موفق شد عنوان بهترین کماندار برتر سال زنان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بهترین بانوی کماندار پارالمپیکی سال 2016 برای خیلی از بانوان الگوی زندگی و ورزش محسوب می‌شود. بانویی که هر روز بر محبوبیتش افزوده می‌شود و با اخلاق دلنشین و شرایط المپیکی شدنش غرور خیلی از بانوان را برانگیخت.

طی چند ماه گذشته برای بار دوم روز قبل با رای گیری فدراسیون جهانی تیر وکمان، برای بار دوم دارنده دو نشان طلا و یک نقره از بازی های پارالمپیک لندن و ریو موفق شد در بخش پارالمپیک به عنوان بهترین بانوی کماندار جهان در سال 2016 انتخاب شد و با فروتنی همیشگی خود عنوان کسب شده را متعلق به مردم دانست. در این راستا به گپ و گفتی خودمانی با وی نشستیم که می‌خوانید.

 

شنیده‌ایم هم‌چنان با مصدویت دست به گریبان هستی.

زمان بازی های المپیک ریودوژانیرو 2016 از ناحیه دست دچار مصدومیت شدم و با وجود مصدومیتی که داشتم در مسابقات پاراالمپیک شرکت کردم و بر شدت مصدومیت افزوده شد اما خدا را شکر  توانستم 2 مدال طلا و نقره پارالمپیک را کسب کنم، 

هنوز دل‌مان به وعده‌ها خوش است

یعنی الان آماده اعزام به مسابقات و مقام‌آوری دوباره هستی؟

نه هنوز ( با خنده). در حال حاضر در حال انجام مراحل فیزیوتراپی‌های مداوم هستم و با روند سریع بهبودی، انشاالله به زودی به تمریناتم برمیگردم. در سال آینده چند مسابقه مهم پیش رو داریم و که باید بتوانم با آمادگی کامل به شروع برای شرکت در مسابقات حضور پیدا کنم.

 

بالاخره قضیه پاداش‌ها چی شد، مسئولان رسیدگی کردن یا هم‌چنان در حال رسیدگی هستن؟

هنوز وعده‌ها در حد وعده باقی مانده و تا عملی شدن خیلی راه مانده، اما اعلام کردند که پاداش‌ها را تا اخر سال پرداخت می‌کنند. با توجه به نزدیک به سال جدید ما باز هم دلمان را خوش می‌کنیم و منتظر می‌مانیم وعده‌ها عملی شود.

 

بعد از بازگشت از رقابت‌های المپیک بیان کردی دیگر حاضر به شرکت در این مسابقات با این حد بالا نخواهی بود، الان نظرت چیه؟ دوباره برای المپیک حاضر به رقابت هستی؟

واقعا مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و حضور بهترین‌های دنیا بر بار روانی مسابقات دخیل بود. الان نظرم تغییر کرده و با صراحت می‌گویم برای المپیک هم تمرین می‌کنم تا به اوج امادگی برسم و بتوانم برای رقابت المپیک 2020 ژاپن شرکت کنم. در هر رویداد ورزشی که بتوانم پرچم کشور عزیزم را به اهتزاز در بیاورم حضور پیدا می‌کنم.

هنوز دل‌مان به وعده‌ها خوش است

با حضور در چه مسابقه‌ای به صحنه رقابت بر میگردی؟

هنوز مسابقات مشخص نیست که بتوانم به تاریخ دقیقی اشاره کنم، اما رقابت‌های  مهمی را قطعا در پی خواهیم داشت و امیدوارم بعد از پشت سرگذاشتن مشکل مصدومیتم بتوانم تمریناتم را از دو هفته دیگر آغاز کنم تا به هدف بزرگم که شرکت در مسابقات المپیک و پاراالمپیک برسم.

 

و اما آخرین سوال؛ باز هم در صدر اخبار قرار گرفته‌ای، نظرت در خصوص دوم شدن در نظرسنجی فدراسیون جهانی تیر و کمان و بهترین کماندار برتر سال در بخش زنان شدن چیه؟

خوشحالم که بار دیگر با لطف خدا و دعای خیر هموطنانم توانستم دل مردم را شاد کنم و افتخاری دیگر برای کشورم رقم خورد و دل همه عزیزان شاد شد. این افتخار تنها برای من نیست بلکه متعلق به کشورم و به ویژه ورزشکاران و ورزش دوستان است و از‌همه بانوان در خواست دارم هیچ‌وقت آرزوهایشان را فراموش نکنند و به خاطر رویاهایشان تلاش کنند.

هنوز دل‌مان به وعده‌ها خوش است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز