خبرگزاری کار ایران

جباری : استقلال مغرور نشود، صعود می‌کند/آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۱۱

علی جباری اعتقاد دارد شانس استقلال برای صعود بالا است اما به شرطی که این تیم مغرور نشود. او می گوید اگر استقلال بعد از گل اول فشار حملات خود را بیشتر می کرد ، می توانست گل های بیشتری هم بزند.

علی جباری پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد این تیم مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. گل زود هنگام استقلال در این بازی باعث شد تا این تیم فشار حملات خود را کم کند در حالی که اگر هم چنان فشار حملات خود را ادامه می داد می توانست گل های بیشتری را هم به ثمر برساند.

علی جباری در ادامه افزود : پایین آمدن فشار حملات استقلال باعث شد تا التعاون چند موقعیت را روی دروازه این تیم ایجاد کند که خوشبختانه بی نتیجه ماند. به هر حال تعویض های استقلال در این بازی خیلی به این تیم کمک کرد تا بتواند در نیمه دوم سوار بر بازی بوده و دو گل دیگر را هم به ثمر برساند.

وی در خصوص التعاون گفت: حریف استقلال تیم خطرناکی نبود اما با این حال نگاهی به نام بازیکنان آن نشان می دهد حریف دست و پا بسته ای هم برابر استقلال نبود اما بازی خوب تیم منصوریان باعث شد آن ها حرفی برای گفتن نداشته باشند.

جباری در خصوص شانس استقلال برای صعود گفت: شانس استقلال برای صعود بالا است اما به شرطی که غرور این تیم را نگیرد. اگر غرور استقلال را بگیرد این تیم برای صعود به مشکل می خورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز