خبرگزاری کار ایران

ادعای بازیکنی که دماغ وحید هاشمیان را شکسته بود؛

اولیسه: هاشمیان توهین نژادپرستانه کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۶۷

ساندی اولیسه مدافع خشن بوخوم که در سال2004 دردرگیری با هم‌تیمی اش او را مضروب ساخته بود در ادعایی این بازیکن ایرانی را نژاد‌پرست خواند.

به گزارش ایلنا، در چنین روزی یک اتفاق عجیب در لیگ فوتبال آلمان رخ داد. جایی که در سال 2004 و در بازی بوخوم برابر هانزاروستوک، ساندی اولیسه و وحید هاشمیان بعد از سوت پایان مسابقه به جر و بحث با یکدیگر پرداختند که این جر و بحث و درگیری لفظی به داخل رختکن کشیده شد و در آن جا مدافع خشن بوخوم به بینی وحید هاشمیان ضربه زد و بینی او شکست.

باشگاه بوخوم بلافاصله ساندی اولیسه را اخراج کرد تا به حمایت از مهاجم ایرانی بپردازد. این بازیکن نیجریه‌ای اکنون در تازه‌ترین ادعایش درباره آن اتفاق عنوان کرده است که وحید هاشمیان به او توهین نژاد پرستانه کرده است و همین باعث شده او چنین واکنشی از خود نشان دهد!

او همچنین عنوان کرده که برای خودش نیز عجیب است که چنین اتفاقی بین دو هم‌تیمی رخ داده است.

این درحالی است که وحید هاشمیان یکی از با اخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی شاغل در آلمان بوده است و همواره در مستطیل سبز چه در ایران و چه در خارج از ایران رفتارهای بدون حاشیه‌ای داشته و در طی این سال‌ها نیز همه از او به عنوان فردی مودب و خوش اخلاق یاد می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز