خبرگزاری کار ایران

با توافق وزارت امور خارجه و شورای برون مرزی؛

مرادی: مجوز حضور ورزشکاران آمریکایی در جام فجر صادر شد/ رستمی از ورزشکاران خوب ما هست

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۴۸

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: مجوز لازم برای حضور آمریکا در جام فجر صادر شده است و امیدوارم تعاملات بتواند به پیشرفت وزنه‌برداری کمک کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری از گرفتن مجوز برای حضور آمریکا در جام فجر خبر داد و گفت: حضور آمریکا در جام فجر مورد بررسی قرار گرفت که خوش‌بختانه مجوز آن را داده شد و ما به آنها اعلام می‌کنیم که می‌توانند در جام فجر شرکت کنند.حضور تیم وزنه‌برداری آمریکا در مسابقات جام فجر با موافقت وزارت امور خارجه و شورای برون‌مرزی همراه بود.این موضوع امروز در شورای برون‌مرزی موردبحث قرار گرفت و قرار است به آمریکا اعلام شود تا در جام فجر شرکت کند.

دکتر علی مرادی در خصوص مجمع عمومی سال 95 اظهار داشت: با وجود منابع محدود با حمایت‌های همه‌جانبه از سوی وزارت ورزش موفقیت‌هایی به دست آوردیم که جا دارد در اینجا از مجموعه خانواده ورزش تشکر کنم. در مجمع امروز علاوه بر تحلیل برنامه‌های سال گذشته، برنامه‌های سال آینده هم مورد تصویب قرار گرفت. بودجه سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دادیم و مشخص شد که این بودجه با برنامه‌هایی که فدراسیون دارد، در مضیقه هستیم. به محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش پیشنهاد شد منابع ما نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار بگیرد تا بتوانیم برنامه‌های مجموعه وزنه‌برداری را بیشتر محقق کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه با اشاره به اینکه درخصوص حضور در مجامع بین‌المللی هم در نشست امروز بحث شد، خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان یک مسئله ملی باید موردتوجه قرار بگیرد. در اساسنامه ما به ورزش بانوان هم توجه شد، مجوز فعالیت نایب رئیس بانوان در استان‌ها با هماهنگی ما صادر شده است، این فعالیت‌های آموزشی زیرنظر نایب رییس بانوان فدراسیون انجام می‌شود. در خصوص توزیع امکانات به استان‌ها با حمایت وزارت ورزش،‌ تجهیزاتی در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی درباره مشکلاتی که سجاد انوشیروانی در خصوص مسائل مالی مطرح کرد و اینکه ترکش این مشکلات به ورزشکاران هم خورده است، تصریح کرد: منابع ما با توجه به برنامه‌هایی که داریم، قرار است مورد تجدیدنظر قرار بگیرد تا ملی‌پوشان هم بیشتر موردحمایت واقع شوند.

 مرادی در خصوص کیانوش رستمی و پیگیری تمریناتش به‌تنهایی، یادآور شد: بارها گفتم کیانوش یکی از ورزشکاران خوب ماست، آیین‌نامه‌هایی تدوین شده است. این موضوع به مرور زمان حل می‌شود، در هفته اول لیگ هم همان‌طور که دیدید او خودش را خوب نشان داد، امیدواریم تعاملات بتواند به ورزش وزنه‌برداری کمک کند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص مسابقات جام فجر عنوان کرد: بعد از المپیک‌ها در تیم‌های ملی بازنگری می‌شود، یعنی ما برنامه 4 ساله را برای المپیک بعدی، می‌ریزیم که در این برنامه به نوجوانان و جوانان هم کمک می‌کنیم. امسال چون سال بازنگری به احیای تیم‌های نوجوانان و جوانان است، با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و بررسی این پیشنهاد در شورای فنی، قرار شد این رده سنی در مسابقات جام فجر شرکت کنند. بالاخره باید این فرصت برای نوجوانان و جوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تیمی ترکیب از وزنه‌برداران دو تیم ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب در مسابقات شرکت خواهند کرد که این تیم به نوعی تیم امید محسوب می‌شود. به هر حال باید به نوجوانان و جوانان هم فرصت داد تا در این رقابت‌ها شرکت کنند و همچنین این مسابقات فرصتی است برای کسانی که بیرون مانده‌اند و در این مسابقات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز