خبرگزاری کار ایران

برنامه سفر رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به ژاپن

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۹۷

فیلیپ کریون با فرماندار توکیو یوریکو کویکه و دیگر نمایندگان شهرداری توکیو به بازی بوچیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به همراه دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک ریو به نام هیده تاکا سوگیمورا، عضو هیات رییسه پارالمپیک یاسوشی یاماواکی و مدیر اجرایی پارالمپیک خاویر گونزالس پیش چشم رسانه‌های ژاپنی با تیمی متشکل از خانم کویکه و تاکایوکی هیروسه دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو و اعضای شهرداری توکیو به بازی پرداختند و در نهایت با نتیجه هشت بر صفر تن به شکست دادند.

کریون پس از بازی گفت:با وجود شکست سنگین مقابل تیم فرماندار، مسابقه بسیار سرگرم کننده‌ای بود و این است که اهمیت دارد.

 می‌خواهم از فرماندار توکیو و تیم همراهش به خاطر تلاش‌هایی که در جهت بالا بردن آگاهی مردم نسبت به بوچیا دارند تشکر کنم. بوچیا رفته رفته در میان مردم ژاپن صاحب محبوبیت می‌شود.»

رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک همچنین ادامه داد: «آگاهی مردم ژاپن نسبت به بوچیا از زمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از دو درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته است. بسیاری از کارمندان شهرداری توکیو هر ماه بوچیا بازی می‌کنند.

بازی امروز این پیام را برای شرکای پارالمپیک در بر داشت که توکیو ۲۰۲۰ می‌خواهد بهترین پارالمپیک تاریخ باشد.» سر فیلیپ کریون همچنین با «شینزو آبه»، نخست وزیر ژاپن هم ملاقات کرد ضمن اینکه با رییس جدید شبکه NHK ژاپن نیز دیدار کرد. رییس IPC در مدت حضور خود در ژاپن با وزیر فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن ملاقات کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز