خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تصمیم بزرگ مهدی رحمتی؛ دروازه‌بان استقلال خداحافظی می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۶۰

دروازه‌بان شماره یک استقلال به شدت بابت محرومیت 3 جلسه ای خود از همراهی این تیم در لیگ برتر عصبانی است و همه را دعوت به افشاگری در پایان بازی امروز برابر التعاون کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رحمتی، دروازه بان باتجربه استقلال که در دربی هشتاد و چهارم با توجه به درگیری رخ داده بین او و سیدجلال حسینی با محرومیت انضباطی سه جلسه ای مواجه شده است بعد از عدم پذیرش درخواست تجدیدنظرش، تهدید به افشاگری بزرگ علیه مسائل پشت پرده فوتبال ایران کرده است. مساله ای که واکنش کمیته انضباطی را نیز در پی داشته باشد.

در این بین گفته می‌شود دروازه بان و کاپیتان استقلال قصد دارد در پایان بازی امروز و در میسکدزون بعد از افشاگری بزرگ خود فوتبال ایران را با شوک بزرگی مواجه کند. گفته می‌شود احتمال خداحافظی عجیب مهدی رحمتی بعد از افشاگری وجود دارد و باید منتظر اتفاق جالب توجهی در این خصوص ماند. هرچند اطرافیان استقلال طی چند ساعت گذشته قصد داشتند تا این دروازه بان را از صحبت و واکنش در پایان بازی منصرف کنند.

مهدی رحمتی چندی پیش نیز که بعد از انتشار عکس‌هایی در اردوی ارمنستان با شایعه محرومیت مواجه شده بود و همان زمان در برنامه نود تهدید به خداحافظی در صورت اعلام محرومیتش شده بود:« من احساس می کنم یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است و مشکل با شخص مهدی رحمتی است و این مسائل به تیم استقلال آن هم در این شرایط حساس ضربه خواهد زد، اگر همچین مسئله است به خود من بگویند. من همین جا و در همین برنامه اعلام می کنم اگر قرار باشد من بخاطر یک عکس محروم شوم ترجیح میدهم که بعد از صدور حکم از  فوتبال خداحافظی کنم.»

باید دید اینبار دروازه بان استقلال برای فرار از محرومیت و جلب افکار عمومی چه تصمیمی در ذهن دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز