خبرگزاری کار ایران

خادم یا طلایی؟

چه کسی در تیم ملی کشتی آزاد تصمیم گیر است؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۱۲

محمد طلایی بعد از بازی‌های المپیک 2016 ریو از سوی ریس فدراسیون کشتی به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد اما همچنان مشخص نیست که چه کسی مسئولیت همه زشتی‌ها و زیبایی‌های تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از انتقادات زیادی که به حضور هم زمان رسول خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد و فدراسیون کشتی از سوی کارشناسان و علاقمندان کشتی مطرح شد درنهایت بعد از المپیک ریو محمد طلایی بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب گردید.

سرمربی واژه‌ای آشنا در ادبیات ورزش ایران است به آن معنا که تصمیم ساز نهایی در تیم‌های ملی برعهده سرمربی است و تمای زشتی‌ها و زیبایی‌های تیم‌های ملی به پای سرمربی نوشته می‌شود و اوست که باید پاسخگوی عملکرد فنی تیم‌های ملی باشد.

نکته‌ای که امروز نگرانی برخی از اهالی کشتی را فراهم ساخته است این است که محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه شهروند که پرسیده است این اولین قهرمانی ایران در سال‌های اخیر بود که بدون رسول خادم به ‌دست آمده است می‌گوید: اصلا اینطور نیست که چون الان من سرمربی هستم، رسول خادم خارج از کادرفنی باشد و کاری با تیم‌ملی نداشته باشد. 

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که با این شرایط تصمیم‌های نهایی را شما می‌گیرید یا رسول خادم؟ گفته است:واقعا نفر اول و دوم نداریم. از پاسخ‌های محمد طلایی این مفهوم ادراک می‌شود که همچنان رسول خادم حرف اول را در تیم ملی کشتی آزاد می‌زند. 

با این پیش فرض باید به محمد طلایی تاکید کرد که اگر شما سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هستید باید پاسخگوی همه تصمیمات فنی تیم ملی باشد به آن معنا که اگر خدای ناکرده تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس نتوانست موفقیتی را کسب کند شما به عنوان سرمربی تیم ملی مورد پاسخگویی قرار خواهد گرفت و مسئولیت پیروزی ها و شکست‌های تیم ملی باشماست.

لذا بهتر است در این رابطه آقای طلایی تکلیف خودش را با تیم ملی کشتی آزاد روشن سازد چرا که رسول خادم  امروز بعنوان رییس فدراسیون کشتی به ورزش اول خدمت می کند و باید پاسخگوی کشتی کشور نسبت به جایگاهش باشد اما شما بعنوان سرمربی در مقام پاسخگویی فنی کشتی آزاد قرار دارید و کسی آقای خادم را در  رابطه  با مسائل فنی کشتی آزاد مورد بازخواست قرار نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز