خبرگزاری کار ایران

متن کامل گفتگوی کی‌روش با «کوریره دا مانیا»؛

فدراسیون فوتبال باید تکلیف مرا مشخص کند/ رونالدو بهترین است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۰۹

سرمربی تیم ملی ایران گفتگویی با «کوریره دا مانیا» انجام داده است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران، گفتگویی با «کوریره دا مانیا» انجام داده است و طی آن در مورد رونالدو، فوتبال ایران و پیشنهادهایی که داشته صحبت کرده است.

در ادامه می‌توانید متن کامل این گفتگو را بخوانید.

بعد از درگیری‌هایی که با فدراسیون ایران داشتید، در نهایت تصمیم گرفتید در تیم ملی ایران بمانید. اوضاعتان در حال حاضر چگونه است؟

همیشه وعده‌هایی داده می‌شود، اما هرگز عملی نمی‌شود. در حال حاضر چاره‌ای نداریم تا مگر شرایط تغییر کند. ما مدعی صعود به جام جهانی هستیم. با این حال در یک زمین چمن تمرین می‌کنیم که تنها 60 متر مربع مساحت دارد. امیدوارم فدراسیون پاسخی به ما بدهد تا من هم تکلیفم روشن شود.

در این مدت پیشنهاد یا پیشنهادهایی داشته‌اید؟ از کجا؟

نمی‌توانم بگویم، ولی خوشبختانه تماس‌هایی در این باره با من گرفته شده است.

دلتان نمی‌خواهد دوباره در رده‌ی باشگاهی مربیگری کنید؟

مربیگری در رده‌‌ی باشگاه جذاب است و متفاوت. با این حال، مربی تیم ملی بودن هم جذابیت خودش را دارد؛ چون که می‌توانم رشد و تحول فوتبال یک مملکت را نظاره‌گر باشم.

با توجه به این که در دو باشگاه بزرگ اروپا، رئال مادرید و منچستر یونایتد، کار کرده‌اید از دست رسانه‌ها راحت شده‌اید؟

نه، ایران 80 میلیون نفر جمعیت دارد. تهران به تنهایی 14 میلیون جمعیت دارد و 17 نشریه‌ی ورزشی در آن منتشر می‌شود. در ایران بیشتر از هر جای دیگری تحت کنترل رسانه‌های ورزشی هستم.

آیا ممکن است روزی در پرتغال مربیگری کنید؟

برای من پرتغال به مانند کشورهای دیگر است. این بستگی دارد به وضعیت باشگاه و پروژه‌ی آن تیم.

از قهرمانی پرتغال در یورو متعجب نشدید؟

پرتغال بازی به بازی بهتر شد. با اینکه فضا علیه تیم شکل گرفته بود آنها توانستند صعود کنند و پیش بروند. در فینال مصدومیت رونالدو اتفاق مثبتی بود و تاثیر خموبی روی شکل گرفتن اتحاد بازیکنان گذاشت. پرتغال تنها به دلیل مصدومیت رونالدو آن بازی را برد.

کسب جایزه‌ی فیفا توسط رونالدو عادلانه بود؟

بدون شک کسی در سطح او بازی نکرد.

اما شما او را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب نکردید.

آن رای صرفاً نظر شخصی من نبود؛ نظر نهایی مربیان لیگ برتر ایران بود. من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رای دادم، اما آن رای کی‌روش نبود. همه دوست دارند این را بزرگ کنند. بروید آرای کاپیتان‌های تیم‌های ملی پرتغال و آرژانتین را ببینید. رونالدو به سه رئالی رای داده است و مسی به سه بارسلونایی. کسی هم از آنها نپرسید که چرا اینطور رای داده‌اند.

پروسه‌ی شکایت شما از بانک اماراتی BES به کجا رسید؟

به تلاشم ادامه می‌دهم تا حقوقم را بگیرم و پولم را به دست آورم. در یک بانک پولی گم می‌شود و پلیس به جای اینکه از کسی که متضرر شده دفاع کند پشتِ سارقان در آمده است. این بی‌عدالتی‌ای است که در آن کشور وجود دارد. این رویدادها جدی‌تر از آنند که نادیده گرفتشان. چندین نفر دیگر هم، به جز من، متضرر شده‌اند. یک نفر باید پاسخگوی این بی‌عدالتی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز