خبرگزاری کار ایران

ترابی خبر داد:

9 امتیاز از تراکتورسازی کسر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۴۳

در حالی که استفاده از سه بازیکن غیرمجاز صحبت‌هایی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم را به همراه داشته این مساله از سوی کمیته حقوقی منتفی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده سه بازیکنی بودند که بعد از نامه فیفا مبنی بر ممنوعیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات برای سرخپوشان تبریزی به میدان رفتند. اتفاقی که باعث شد شایعاتی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز به وجود آید.

احمدرضا ترابی با حضور روی خط برنامه رادیویی گفت‌وگو در خصوص اینکه با حضور این بازیکنان در ترکیب وضعیت نتایج آن چه خواهد شد، گفت: من گزارشی که برای فیفا ارسال شده را در جریان نیستم اما در خصوص پاسخ آن چیزی که آمده باید بگویم انعقاد قرارداد استخدامی هیچ مشکلی ندارد اما استفاده از آنها ممنوع و طبیعتا امکانپذیر نیست. حتی بازیکنی که ثبت کرده و چنانچه مبنای ثبت و صدور کارت بازی غیرقانونی باشد غیرمجاز است و تغییر نتیجه است. چنانچه ظرف دو ساعت بعد از بازی کسی اعتراضی به آن داشته باشد. قانون کشور ما مبنای بازی آنها اشتباه مقامات برگزاری بازی باشد نتیجه هیچ تغییری نمی‌کند و تنها از بازی آنها در آینده جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز