خبرگزاری کار ایران

گزینه تحریم روی میز مسوولان؛

بی‌توجهی عجیب به شرایط تیم لیگ برتری

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۶۴

هولدینگ یاسین پیشرو که با ورود به بخش ورزش طی دو سال اخیر توانسته شرایط مناسبی برای تیم‌های ورزشی در اختیار گرفته‌اش ایجاد کند، با توجه به بی مهری های صورت گرفته احتمالا قید تیمداری را بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که ورزش قم به دلیل مشکلات مالی طی سالیان اخیر شرایط ویژه ای را دنبال می کرد، ورود هولدینگ یاسین پیشرو به بخش ورزش و در اختیار گرفتن این باشگاه باعث شد تا آنها از مشکلات گذشته کمی فاصله بگیرند. با این حال سنگ اندازی های پیاپی باعث شده تا دلسردی بزرگی برای این مجموعه به وجود آید و حتی شایعاتی مبنی بر کناره گیری تیمداری هم به وجود آمده است. در این خصوص گفته می شود با توجه به بی اعتنایی اداره کل ورزش قم به مشکلات این مجموعه و حواشی، آنها احتمالا از انجام دیدارهای آتی نیز خودداری کنند تا اینگونه صدای اعتراض شان را به گوش مسوولان برسانند.

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم باید روز یکشنبه ۸ اسفند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در اهواز به دیدار تیم حفاری خوزستان برود اما وضعیت سفر این تیم به اهواز هنوز مشخص نیست. با این حال مسوولان باشگاه یاسین پیشرو روز پنج شنبه هفته گذشته جلسه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر سر حل مشکلات یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال در زمینه استفاده از یکی از بازیکنان و لزوم ورود اداره کل ورزش و جوانان به موضوع، داشته است.

یاسین پیشرو پس از این جلسه تاکید کرده است که در صورتی به کار خود و تیمداری ادامه می‌دهد که مصالح این تیم از سوی اداره کل ورزش و جوانان با ورود به موضوع استفاده از مهدی زاهدی در ترکیب این تیم و ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ در مورد انتقال کامل امتیاز تیم‌های ماهان تندیس به یاسین پیشرو تأمین شود. امید زاهدی، بازیکنی است که در نیم فصل از دانشگاه آزاد راهی یاسین پیشرو شده اما تیم ماهان تندیس قم با ادعای اینکه این بازیکن در لیست آنها حضور داشته موجبات صدور رای کسر امتیاز یاسین پیشرو را به وجود آورده است. این در حالی است که طبق واگذاری صورت گرفته ماهان تندیس و امتیاز این باشگاه به یاسین پیشرو منتقل شده بود!

بر این اساس، با وجود این که یاسین باید فردا در اهواز با حفاری خوزستان مسابقه دهد هنوز خبری در مورد آمادگی مقدمات سفر این تیم به اهواز نیست و تیم فوتسال یاسین پیشرو ممکن است در بازی با حفاری غیبت کند و به اهواز سفر نکند.

منابع مطلع می گویند گزینه غیبت یاسین پیشرو در ۳ بازی باقی مانده این تیم در لیگ برتر فوتسال روی میز مسئولان این باشگاه است و باشگاه یاسین پیشرو در صورت پشتیبانی نشدن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ممکن است قید حضور در ۳ بازی پایان فصل را بزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز