خبرگزاری کار ایران

قوچان نژاد: برای رسیدن به صدر جدول مبارزه خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۴۷

رضا قوچان نژاد که از حضور سرمربی تیم ملی ایران و ملاقات با وی در هلند بسیار خوشحال بود، تیم هلندی‌اش را آماده رسیدن به صدر جدول دانست.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش که چندی پیش با علیرضا جهانبخش در هلند ملاقات کرده بود به دیدار رضا قوچان‌نژاد مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران رفت و آخرین شرایط وی را جویا شد. 

قوچان نژاد که طی هفته‌های اخیر یکی از ستاره‌های فوتبال هلند بوده با ابراز خوشحالی از حضور کی‌روش در این کشور روند آمادگی خود را به سرمربی تیم ملی توضیح داد. او عکسی نیز در اینستاگرام خود منتشر کرد و نشان داد که از حضور سرمربی تیم ملی در هلند سرمست است.

هیرنفین به همراه رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر هلند به مصاف رودا می‌رود. قوچان‌نژاد که از حضور کی‌روش روحیه گرفته پیش از این دیدار در مصاحبه با سایت باشگاه هیرنفین گفت: رودا برای سقوط نکردن می‌جنگد و ما نیز برای رسیدن به بالای جدول وارد زمین خواهیم شد. نباید به تیم‌های دیگر نگاه کنیم و باید به بازی خودمان تمرکز کنیم. بعد از بازی امروز همه چیز متفاوت می‌شود و تغییر می‌کند.

گوچی از بدشانسی‌های هیرنفین هم صحبت کرد: در تمام مسابقات ما سوار بر بازی هستیم و باید از این امتیاز خود استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. درست است که فوتبال، زیبا و سرگرم کننده است اما باید از این بازی استفاده کنیم و مقابل رودا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز