خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های هفته نهم از دور برگشت؛

ملی حفاری در صدر فوتسال بانوان/ فردا، مصاف 2 تیم قعر نشین

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۴۶

دیدار های هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  دیدار های هفته هم از دور برگشت فوتسال بانوان امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. روز گذشته دانشگاه آزاد که آغاز گر هفته بیست و دوم بود با 13 گل از سد سپاهان اصفهان گذشت و با 53 امتیاز در رده دوم باقی ماند. گل‌های این بازی توسط فاطمه اعتدادی و فرشته کریمی هر کدام 3 گل، مهسا علی مددی، آیناز فلاح، عاطفه عابدی هر کدام 2 کل و تک گل لیلا اقبال پیگیری شد.

امروز نیز در جدال 2 تیم شمال و جنوب به میزبانی اهوازی‌ها، تیم صدر نشین ملی حفاری سه امتیاز دیگر مقابل شهرداری رشت کسب کرد . در بازی رفت نیز تیم ملی حفاری با پنج گل این تیم را شکست داد و اکنون با 57 امتیاز هم‌چنان در بالای جدول قرار دارد و به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان نزدیک تر می شود.

با وجودی که سایپا نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و از رده دهم به رده پنجم جدول آمده بود اما در بازی امروز  با تفاضل 6 گل، بازی را 8  بر  2 به تیم پالایش نفت  آبادان واگذار کرد تا این تیم با 49 امتیاز در جایگاه سوم قرار داشته باشد.

در رقابت بین کارا شیراز و دختران کویر کرمان در مصاف رفت این دو تیم کارا شیراز با نتیجه 2 بر 1 به پیروز رسید و در بازی برگشت دختران کارا شیراز با 4 گل از سد حرف با 2 گل خورده گذشتند.
دربی شمال بین نماینده های گیلان و مازندران در حالی برگزار می شود که هر دو تیم در بازی هفته قبل خود پیروز شدند.
مصاف رفت این دو تیم بسیار پربرخورد بود و با نتیجه 11 بر 3 به نفع می رشت به پایان رسید و در دور برگشت نیز  تیم می رشت سپیدرود7  بر 2  تیم استقلال ساری را متوقف کرد.

هم‌چنین بازی  2 تیم بازرگانی امیر نوشهر و شهرداری زنجان از هفته نهم شنبه برگزار خواهد شد..

گفتنی است، در بازی رفت در یک نتیجه دور از انتظار زنجانی ها با نتیجه 4 بر 3  نوشهری ها را شکست دادند.
باید دید قعر نشین جدول می‌تواند باز هم شگفتی ساز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز