خبرگزاری کار ایران

کولاک برهانی و گیوه در اروپا؛

مهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۶۹

برهانی از رضایت کادر فنی و مدیرعامل باشگاه شومن کلاب از عملکرد‌شان در این تیم خبر داد.

‎به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مائده برهانی و زینب گیوه پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات انتخابی زنان جهان در منطقه آسیا مرکزی به همراه تیم ملی والیبال بانوان ایران، برای حضور در تیم خود راهی بلغارستان شدند.
‎برهانی درباره سه دیدار اخیر تیم شومن کلاب با دو لژیونر ایرانی خود گفت: پس از بازگشت از مالدیو در سه مسابقه با تیم خود در لیگ بلغارستان شرکت کردیم که در هر سه دیدار به تجربه بالای حریفان و کم تجربگی و جوانی خود باختیم.
‎وی تیم کازالانچ را نخستین حریف معرفی کرد و گفت: در این مسابقه شومن کلاب سه بر صفر مغلوب شد که در ست های اول و سوم رقابت نزدیکی با حریف داشتیم اما در ست دوم با اختلاف امتیاز زیادی نتیجه را واگذار کردیم.
‎برهانی با یادآوری اینکه تیم کازالانچ در رتبه دوم جدول لیگ بلغارستان قرار دارد، تصریح کرد: این تیم یک بازیکن 20 ساله دارد که به شکل بسیار قدرتمندانه سرویس های پرشی میزند و سرعت و قدرت سرویسهایش چیزی کمتر از مردان والیبالیست نیست.
‎لژیونر والیبال بانوان ایران درباره دومین مسابقه نیز گفت: در این مسابقه به مصاف تیم سسکا رفتیم و سه بر یک مغلوب شدیم. این تیم دو بازیکن ملی پوش بلغارستان بهره میبرد و یک مدافع سرعتی نیز دارد که یک متر 98 سانتی متر قد دارد و یکی از بازیکنان خوب لیگ بلغارستان است.
‎وی تصریح کرد: در دیدار دوم تیم شومن کلاب من با کسب 22 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن شدم. در این مسابقه امکان برد برابر حریف داشتیم اما باز هم به دلیل کم تجربه بودن بازیکنانمان به ویژه در لحظات حساس و کلیدی نتیجه را واگذار کردیم.
‎برهانی تیم اسلاویا را سومین حریف تیم خود در این مدت دانست و گفت: در شهر صوفیه به مصاف این تیم رفتیم و سه بر یک نتیجه را واگذار کردیم. سرمربی تیم ملی والیبال زنان بلغارستان نیز در سالن مسابقه نظارگر این مسابقه بود. وی پس از پایان مسابقه به دیدن سرمربی تیم شومن کلاب آمد و با ابراز خرسندی از جذب دو بازیکن ایرانی در این تیم، عملکرد من و گیوه را مطلوب ارزیابی کرد.
‎وی روند تیم شومن کلاب را در لیگ بلغارستان رو به جلو دانست و گفت: روز به روز بازیکنان بهتر می شوند و هماهنگی بیشتری با هم پیدا می کنند. ما هم از شرایط تیم و باشگاه رضایت داریم و تلاش می کنیم که همگام با رشد تیم، بهتر شویم.
‎برهانی درجمع بندی عملکرد لژیونرهای ایرانی در سه دیدار اخیر تیم شومن کلاب بلغارستان گفت: مدیرعامل باشگاه بعد از دیدار سوم با من و گیوه صحبت و از عملکردمان در این بازی ابراز رضایت کرد. خدا را شکر همه چیز به خوبی در حال سپری شدن هست و تمام تلاش خود را برای پیشرفت بیشتر خواهم کرد.

مهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکس

مهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکسمهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکسمهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکسمهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکسمهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکسمهر تائید سرمربی بلغارها بر عملکرد لژیونرها + عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز