خبرگزاری کار ایران

سیچلو راهی اردبیل/ صعود ایران از گروه نخست

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۳۰

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای ارزیابی امکانات ورزشی شهر اردبیل فردا راهی اردبیل میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران فردا (پنج شنبه) برای ارزیابی امکانات شهر اردبیل برای میزبانی و اردوی تیم ملی زیر 23 راهی این شهر می‌شود.
خوان سیچلو در مدت اقامت خود در اردبیل، از سالن های مسابقات، هتل‌های در نظر گرفته شده برای اقامت تیم‌های شرکت کننده و سالن‌های تمرین و بدنسازی بازدید خواهد کرد تا بر اساس این اطلاعات برای تیم ملی زیر 23 سال ایران برنامه ریزی کند.
در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا 13 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، فیلیپین، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا، مالدیو و مالزی حضور خواهند داشت.
دور مقدماتی این رقابت‌ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی) برگزار می‌شود که حضور ایران و فیلیپین در گروه نخست قطعی شده است و تیم سوم بعد از قرعه کشی مشخص می‌شود.
همچنین حضور تیم‌های تایلند و قزاقستان در گروه دوم، چین و استرالیا در گروه سوم و ژاپن و تایلند در گروه چهارم قطعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز