خبرگزاری کار ایران

اسامی نفرات پاراتکواندو مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۷۰

نخستین اردوی آماده سازی پاراتکواندوکاران کشورمان از شنبه (7 اسفندماه) در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، با اعلام پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان نخستین اردوی آماده سازی این تیم به منظور حضور در مسابقات آزاد پاراتکواندو آسیا از روز شنبه (7 اسفندماه) با حضور 16 تکواندوکار آغاز خواهد شد.

مهران بیات (البرز)، سعید صادقیان‌پور (یزد)، محمود جعفرزاده (اردبیل)، احمد نریمانی (مازندران)، سجاد جوانبخت (خراسان‌رضوی)، مهدی پوررهنما (گیلان) اصغر عزیزی (آذربایجان‌شرقی)، امیرحسین فکرت (اردبیل)،‌عمران رحمان اف (تهران)، رضا علیرضایی (البرز)، سینا لطیفی (مازندران)، محمدرضا شعبانی (قم)، محمدحسن جلیل‌خانی (زنجان)، مصطفی احمدی (اصفهان)، رسول حجاریان (اصفهان) و حسن شجاع (مرکزی) 16 تکواندوکار دعوت شده به اردوی تیم‌ملی هستند.

کلاس‌بندی تکواندوکاران روز پنجشنبه (5 اسفندماه) انجام خواهد شد و تمامی نفرات پس از کلاس‌بندی مجدد توسط نماینده فدراسیون جانبازان و معلولین و تایید توسط کادر فنی تیم‌ملی پاراتکواندو، به اردو راه پیدا میکنند.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات آزاد پاراتکواندو آسیا 19 فروردین‌ماه سال آینده در شهر چونچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز