خبرگزاری کار ایران

چیچاریتو-بلعربی؛ زوج مرگبار لورکوزن در برابر اتلتیکو

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۲۰

کریم بلعربی می‌گوید زدن گل پنجاه هزارم بوندس لیگا اعتماد به نفسش را برای بازی برابر اتلتیکومادرید افزایش داده.

به گزارش ایلنا، کریم بلعربی می‌گوید زدن گل پنجاه هزارم بوندس لیگا در جریان برد 3 بر یک بایرلورکوزن برابر آگزبورگ اعتماد به نفسش را برای بازی امشب برابر اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش داده. گل دقیقه 23 بال تیم ملی آلمان این آمار فوق‌العاده را در تاریخ بوندس لیگا ثبت کرد. تیم دیگو سیمئونه امشب در آلمان بازی می‌کند و 25 اسفند در پایتخت اسپانیا میزبان است.

بلعربی پس از به ثمر رساندن این گل گفت: «واقعا خوشحالم چون گل خاصی بود اما حالا باید به بازی بعدی نگاه کنیم. ما واقعا می‌خواهیم در این بازی خانگی برابر اتلتیکو نتیجه خوبی بگیریم و تمام توان خود را به کار می‌بندیم.»

بعد از گل بلعربی، خاویر هرناندس دو گل زد تا تعداد گل‌های مهاجم سابق منچستریونایتد به 5 گل در سه بازی اخیر برسد. چیچاریتو بعد از گل نزدن در 11 بازی دوباره روی فرم آمده و این خبر خوبی برای لورکوزن است. این تیم دو بازی اخیر خود در لیگ را برده تا فشار روی راجر اشمیت کمتر شود؛ شایعاتی منتشر شده درباره اینکه باشگاه با مربی همنام او در ماینتس، مارتین اشمیت تماس گرفته تا برای حضورش روی نیمکت تیم مذاکره کند.

لورکوزن بعد از رسیدن به فینال سال 2002 نتوانسته از مرحله یک هشتم نهایی عبور کند و در این سال‌های اخیر در نخستین مرحله حذفی به مشکل خورده. در سال 2015 همین دو تیم در این مرحله با هم روبه‌رو شدند که بعد از تساوی یک بر یک در مجموع دو دیدار، تیم سیمئونه در ضربات پنالتی صعود کرد. سال 2014 هم در همین مرحله و در خانه با چهار گل به پاری سن ژرمن باختند که زلاتان ابراهیموویچ دو گل زد، در فرانسه هم 2 بر یک شکست خوردند اما بدتر از همه سال 2012 بود که در زمین بارسلونا 7 بر یک باختند در دیداری که لیونل مسی به رکورد 5 گل دست یافت و در خانه 3 بر یک مغلوب شدند و در مجموع با باخت 10 بر 2 حذف تلخی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز