خبرگزاری کار ایران

اطلاعاتی کوتاه از دیدار پرسپولیس - الهلال

بازی پرسپولیس-الهلال حواشی جالبی دارد که مسائل مربوط به الهلال در صدر این حواشی قرار داد.

به گزارش ایلنا، امروز دیدار پرسپولیس و الهلال از ساعت 18:30 در ورزشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد. با این حال، این بازی حواشی دیگری هم دارد.

پایین‌تر برخی از این حواشی را بخوانید:

گنجایش ورزشگاه 28 هزار نفر

در شرایطی که ظرفیت اسمی ورزشگاه سلطان قابوس در جست و جوهای اینترنتی 34 هزار نفر اعلام می‌شود، در نشست هماهنگی مسابقه که دیروز برگزار شد، حداکثر میزان بلیت فروشی برای این بازی براساس ظرفیت 28 هزار نفری اعلام شد.

برخورد دوستانه مربیان

در حاشیه نشست خبری قبل از دیدار حساس پرسپولیس - الهلال سرمربیان دو تیم با هم رودررو شدند.در این مواجهه برانکو ایوانکوویچ و رامون دیاز برخورد دوستانه‌ای با هم داشتند و لحظاتی کوتاه با یکدیگر صحبت کردند. رامون دیاز آرژانتینی سابقه سرمربیگری در تیم ملی پاراگوئه و تیم‌های باشگاهی کشورش از جمله سن لورنزو و ایندیپندنته را در کارنامه دارد.

داوران سریلانکایی

تیم داوری سریلانکایی قضاوت بازی پرسپولیس – الهلال را بر عهده دارد.داور وسط: کریشانتا دیلان، کمک اول: گوراج پالیا، کمک دوم: جدارا دینا، داور چهارم: راجاکریشنا پراشانت.همچنین ناظران توکاب کمال از کشور قرقیزستان به‌عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و سالارجان سوب از کشور مالزی به ناظر داوری انتخاب شده است.

استقبال ویژه از الهلال

یکشنبه شب هنگام ورود کاروان الهلال به مسقط، عمانی‌ها استقبال پرشوری از آنها داشتند. هواداران عمانی الهلال با پیراهن، پرچم و شال‌های الهلال به استقبال این تیم عربستانی رفتند و به نظر می‌رسد امروز هم تعداد زیادی از آنها در ورزشگاه حضور داشته باشند.

پاداش ویژه برای الهلال

رییس باشگاه الهلال روز دوشنبه با جت شخصی به عمان رسید تا در اردوی تیمش حاضر باشد و به بازیکنان این تیم قول داد در صورت شکست پرسپولیس به آنها پاداش ویژه‌ای بدهد.البته شنیدن این اخبار از تیم‌های عربستانی اصلا چیز عجیبی نیست.

90 درصد عمانی‌ها الهلالی هستند

قیس باعمر، رییس کانون هواداران الهلال در کشور عمان درباره تعداد هواداران نماینده عربستان در بازی امروز گفت: «90 درصد عمانی‌ها طرفدار الهلال هستند. کانون هواداران در این مدت فعالیت زیادی از جمله تهیه 300 بلیت برای اعضای خودش انجام داد.» وی افزود:«بسیاری از شیخ‌های عمانی طرفدار الهلال هزینه‌های خرید بلیت برای طرفداران را پرداخت کردند.»

کد خبر : ۴۶۲۳۱۴