خبرگزاری کار ایران

مدیر باشگاه کاله:

سر تیم ما را بریدند/ چرا سرداور به نظر خط نگه‌دار توجه نکرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۱۳

محمدجواد فانی معتقد است شهر و استان شخصیت‌های بزرگی در مجلس و مسند‌های سیاسی و اجرایی دارد ولی ما برای برتری هرگز از آن استفاده نکرده‌ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدیر باشگاه ورزشی کاله مدعی است در روزی که تماشاگران ارومیه تیم جوان کاله را مورد تشویق قرار داده بودند و جامعه فهیم والیبال شاهد مبارزه مردانه بازیکنان مازنی بودند داوران سر تیم ما را بریدند. محمد جواد فانی بعد از شکست 3 بر 2 کاله مقابل شهرداری ارومیه می‌گوید: توپ‌هایی با فاصله‌های قابل رویت کنار زمین تیم کاله فرود آمد . حتی پرتاب‌‌هایی  که با ارتفاع زیاد از بالای دستان بازیکنان کاله راهی خارج شد اما پرچم همیشه بالای داوران خط، به ضرر تیم میزبان زده می‌شد.

 وی افزود: واقعا حتی یکبار اعتراض تیم کاله وارد نبوده است؟ چرا فقط یک مرتبه هم شده سرداور، رای خط نگهداران را رد نکرد؟
فانی اضافه کرد: پیش از بازی از آقایان حاتمی، افشاردوست و درخشنده درخواست کرده بودیم که داور مقتدرتری را برای قضاوت این مرحله از مسابقات انتخاب کنند ولی متاسفانه مورد قبول واقع نشد و حالا یک باشگاه مربوط به بخش خصوصی متضرر شده و فکر نمی‌کنم اصلا برای آقایان مهم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز