خبرگزاری کار ایران

پیش بازی؛ العین امارات - ذوب‌آهن ایران؛

استارت حسینی در چالش بزرگ قاره کهن

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۹۹

شاگردان مجتبی حسینی در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان کار خود را با تقابل با العین آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن که آخرین دیدار داخلی خود در لیگ برتر را با شکست مقابل استقلال خاتمه داده، اکنون برابر العین و ستاره‌هایش کار سخت خود را در لیگ قهرمانان آغاز خواهد کرد.

سه‌شنبه 3/12/ 95، هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، ورزشگاه بن زاید العین امارات، ساعت ١٨:٤٥

داور: علی القیسی(عراق)، کمک اول: داود امیر، کمک دوم: عبدالحسن حیدر، داور چهارم: کرم محمد از سوریه

ذوب‌آهن در اولین دیدار خود به مصاف فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. شاگردان حسینی در مسابقه امروز(سه‌شنبه) میهمان العین امارات هستند. تیمی که سال گذشته تا فینال آسیا هم بالا رفت و آنجا مغلوب جونبوک کره جنوبی شد. العین سابقه قهرمانی در آسیا هم دارد. این تیم در سال ۲۰۰۳ در شرایطی که فرهاد مجیدی را هم در خدمت داشت قهرمان آسیا شد.

ذوب‌آهن در این روزها در لیگ برتر ایران اصلا حال و روز خوشی ندارد. این تیم پس از دو ماه کاملا موفق و رسیدن به رتبه سوم حالا از چهار بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. با این حال شاگردان حسینی امیدوار هستند با فراموش کردن ناکامی‌های اخیر در لیگ ایران در آسیا خوش بدرخشند. ذوب‌آهن فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این تیم از گروه خود صعود کرد اما در یک هشتم نهایی مغلوب همین العین شد. ذوب‌آهن در امارات با حریفش یک بر یک کرد اما در فولادشهر2 بر صفر به العین باخت و حذف شد.

هدایت العین برعهده زوران مامیچ کروات است. در کنار عبدالرحمان تکنیکی، العین چند بازیکن مطرح دیگر هم دارد. کایو، هافبک برزیلی العین در این فصل ۱۱ گل زده و بهترین گلزن تیم است. دانیلو آسپریلای کلمبیایی دیگر بازیکن مهم العین به شمار می‌رود. این تیم به تازگی ناصر الشمرانی عربستانی را هم به خدمت گرفته است.

چهره ویژه ذوب‌آهن: احسان پهلوان

احسان پهلوان، بازیکن سرحال و جوان ذوب‌آهنی‌هاست که با گل‌های حساس و ارزشمندی که برای تیمش به ثمر رسانده، امید این تیم برای گلزنی به العین به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن: دروازه‌بان: رشید مظاهری- مدافعان میانی: محمد‌نژاد مهدی، وحید محمدزاده- مدافعان کناری: مهران درخشان مهر، علی حمام- هافبک‌ها: دانیال اسماعیلی‌فر، محمد رضا حسینی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان- مهاجمان: مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز