خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌ی جنجالی آلوز با ABC؛

دنی آلوز: رئالِ مورینیو کثیف بازی می‌کرد/ سران بارسا آدم‌های فاسدی هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۷۲

مدافع پیشین بارسا در مصاحبه‌ای از چرایی جدا شدن خود از نوکمپ می‌گوید و از رونالدو و مورینیو.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز، مدافع پیشین بارسلونا، معتقد است که بارسلونا باشگاهی فاسد است و قدرتمندان آن را نابود کرده‌اند.

دفاع راست یوونتوس در مصاحبه‌ی جنجالی‌ای که با ABC انجام داد صحبت‌های جالبی در مورد دلیل ترک بارسلونا، مورینیو، نژادپرستی و کریس رونالدو مطرح کرد.

وی در مورد مدیران بارسا گفت: فوتبال پر از حسادت، ریاکاری و دوستی‌های متظاهرانه است. ترک بارسلونا ضربه‌ی بزرگی بود، اما من به سبک خودم این کار را انجام دادم. سه سال آخری که در بارسلونا بودم صحبت‌هایی در مورد من مطرح می‌شد، اما مدیران بارسا جرات نداشتند که رو در رو با من صحبت کنند. آنها هیچ احترامی قائل نبودند. آنها متظاهر بودند و رفتار ناخوشایندی داشتند.

آلوز افزود: تنها زمانی به من شانس تمدید قرارداد دادند که فیفا آنها را از نقل و انتقالات محروم کرده بود. کلی هم شرط و شروط برایم تعیین کردند.

آلوز در مورد درگیری‌هایش با کریس رونالدو گفت: این دعوا را رسانه‌ها راه انداختند. اگر مردم می‌دانستند که چقدر رونالدو را تحسین می‌کنم و چه احترامی برای او قائل هستم...

وی افزود: من احترام زیادی برای رونالدو، پدر او و پسرش قائل هستم. راهی که رونالدو برگزید قابل احترام است - با این حال تا زمانی که برنده هستید به شما احترام می‌گذارند و اگر ببازید خبری از احترام نخواهد بود. این خطری است که مسی و نیمار را هم تهدید می‌کند.

اسطوره‌ی باشگاه بارسلونا در مورد نژادپرستی گفت: وقتی کسی به من می‌گوید «سیاه» تحت تاثر قرار نمی‌گیرم. من هیچ تفاوتی با بقیه ندارم. نباید اجازه داد که این حرفها آدم را متاثر کند.

در پایان، آلوز در مورد رئال مورینیو هم یک جمله بر زبان آورد: معلوم نیست چرا رئال مورینیو یک تیم بازنده بود. آنها کثیف بازی می‌کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز