خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم کاراته شرکت توسعه و نوآورى شهر:

در سوپرلیگ کاراته شگفتی ساز خواهیم شد/ مسئولان به داد کاراته برسند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۶۴

مهدی عبدالحسینى معتقد است در حال حاضر در صدر گروه 2 بوده و صعود تیم خود را به مرحله نیمه نهایى سوپرلیگ کاراته مسجل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، سرپرست تیم کاراته شرکت توسعه و نوآورى شهر در خصوص رقابت های سوپرلیگ کاراته گفت: تیم شرکت توسعه و نوآورى شهر امسال براى نخستین بار در سوپرلیگ کارته کشور شرکت داشته و تا اینجا توانسته با حمایت هاى مسئولین این شرکت و سرمربیگری محمد ابراهیم توپا اسفندیارى و با بهره گیرى از کاراته کاهاى ملى پوش و با انگیزه و جوان در این دوره از مسابقات شرکت عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در صدر گروه 2 بوده و صعود خود را به مرحله نیمه نهایى سوپرلیگ کاراته مسجل کرده ایم.

عبدالحسینی افزود: به احتمال فراوان در مرحله نیمه نهایى به مناطق نفت خیز جنوب بر خواهیم خورد که در صورت برد و صعود به فینال، در نخستین حضور شگفتى ساز خواهیم شد. 

وی عامل اصلی موفقیت این تیم در رقابت های سوپر لیگ کاراته را استفاده از کادر فنی مجرب و با انگیزه عنوان کرد و گفت: جاوید احمدی به عنوان کمک مربی در بخش کومیته، امیریاری و احد شاهین در بخش کاتا و مرجانی در بخش بدنسازی، هدایت بازیکنان این تیم را بر عهده دارند. 

وی ادامه داد: فدراسیون کاراته سالن مناسبى در اختیار ندارد و با توجه به راهیابى این رشته به المپیک امیدوارم مسئولین ورزش کشور فکری به حال این رشته پرطرفدار کنند تا بیش از پیش شاهد موفقیت های ورزشکاران این رشته در میادین آسیایی و جهانی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز