خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر بانوان و تنها یک دیدار/ جدال بالانشین‌های جدول

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۳۳

هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه پنجم اسفندماه با یک دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال، هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان روز پنج شنبه (5 اسفند ماه) با یک دیدار در تهران پیگیری خواهد شد.
در این دیدار تیم دانشگاه آزاد که با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در سالن فتح علوم تحقیقات میزبان بانک سرمایه خواهد بود.
تیم بانک سرمایه با 7 برد و 21 امتیاز در صدرجدول لیگ برتر بانوان قرار دارد و در صورت شکست در این هفته باز هم صدرنشین خواهد ماند.
دانشگاه آزاد در صورت کسب پیروزی سه امتیاز، از نظر تعداد برد و امتیاز با ذوب آهن که در مقام دوم قرار دارد، یکسان می شود و معدل ست‌های برده جایگاه تیم دوم جدول را تعیین خواهد کرد.
دیدار رفت دو تیم که 25 آذرماه در خانه والیبال تهران برگزار شد، با نتیجه سه بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسید و تیم دانشگاه آزاد در دیدار این هفته به دنبال جبران این نتیجه نیز هستند.
تیم‌های ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران، پارس شیراز و شهرداری تبریز که در رتبه های دوم، چهارم تا ششم جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارند، این هفته استراحت دارند.
گفتنی است که هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان نیز روز جمعه 13 اسفندماه با سه دیدار در شهرهای تهران، تبریز و شیراز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز