خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با یک ملی پوش گمنام در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۳۲

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی امروز اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند که در ترکیب این تیم یک بازیکن ملی‌پوش اولین تجربه حضور در این رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در تیم فعلی پرسپولیس تقریبا همه بازیکنان سابقه بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

طارمی و علیپور دو سال قبل با پرسپولیس در لیگ قهرمانان حاضر بودند که از آن تیم بازیکن دیگری در ترکیب نمانده. بیرانوند و امیری دو فصل پیش با نفت تا مرحله یک چهارم صعود کردند اما سال قبل با سیدجلال در پلی آف باختند. البته سیدجلال بارها با سپاهان در این مسابقات به میدان رفته است.

حسین ماهینی دیگر بازیکنی است که تجربه بازی در این رقابت‌ها را دارد و تا فینال این بازی‌ها با ذوب‌آهن پیش رفته.

کمال کامیابی‌نیا با نفت، سروش رفیعی و شهاب کرمی با فولاد، محسن مسلمان با ذوب‌آهن و فرشاد احمدزاده با پیراهن تراکتورسازی حضور در این رقابت‌ها را تجربه کرده‌اند. همچنین رامین رضاییان و محمد امین آرام طبع در قامت بازیکن صبای قم در یک بازی پلی آف این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

در واقع از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس تنها محمد انصاری است که در این رقابت‌ها بازی نکرده و شاید لیگ قهرمانان برای او بیشتر از بقیه جذابیت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز