خبرگزاری کار ایران

پیشینه حریفان ذوب آهن در گروه C لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۶۷

ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی از عربستان، امارات و ازبکستان هم‌گروه است که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن اصفهان نماینده کشورمان با تیم‌های العین امارات، الاهلی جده و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه است. این تیم‌ها هرکدام در لیگ‌های حرفه‌ای کشور خود به مقام‌های اول و دوم جدول رده بندی دست یافته و از قدرت تاکتیکی و تکنیکی بالایی برخورداراند.

العین امارات

حریف امروز ذوب‌آهن، فصل گذشته موفق شد در لیگ امارات به مقام نایب‌قهرمانی برسد و این فصل در رده سوم قرار دارد. العین در آخرین بازی‌اش هفته گذشته موفق شد الشباب را 3 بر یک شکست دهد. ناصر الشمرانی، مهاجم عربستانی در این بازی توانست دو گل بزند، ولی کایو لوکاس برزیلی با 11 گل زده بهترین گلزن این تیم است.

الاهلی عربستان

 این تیم فصل گذشته بهترین تیم عربستان بود و برای سومین بار قهرمان لیگ شد. الاهلی در سال 2012 موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا نایب‌قهرمان شود، ولی در آخرین حضورش در مرحله گروهی حذف شد. هدایت این تیم بر عهده کریستین گروس، مربی مشهور سوییسی است. عمر ال‌سوما، مهاجم بلندقد سوری و تایسیر، کاپیتان، بازیکنان کلیدی این تیم هستند. الاهلی در فصل جاری در رده چهارم است.

بنیادکار ازبکستان

تیم ازبک در ضربات پنالتی موفق شد ال‌جیش را شکست دهد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد. این تیم در سال‌های 2008 و 2012 توانسته تا نیمه‌نهایی این مسابقات پیشروی کند، ولی بعد از آن نتایج خوبی نگرفته. دوستونبک خامدامف، هافبک گلزن که در سال 2015 بهترین بازیکن جوان آسیا شد و الدار شاه‌مرادف مردان کلیدی این تیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز