خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال:

گل گهر باید بدهی خود به بازیکنان را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۰۶۴

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باشگاه گل گهر سیرجان را ملزم به پرداخت حق الزحمه هشت بازیکن سال 94 تیم دسته یک بر اساس قرارداد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست کمیته انضباطی فدارسیون والیبال برای بررسی درخواست هشت بازیکن تیم والیبال گل گهرسیرجان (سعید شازده احمدی، اشکان درخشان، اصغر نجفی، محسن سیاه دوش، منصور زادون، گل محمد سخاوی، محمدامین حیدری و دانیال معتضدی) که در لیگ دسته اول والیبال سال 1394 عضو باشگاه گل گهرسیرجان بوده‌اند و تاکنون حدود بیست درصد ازمبالغ قراردادشان را دریافت نکرده‌اند، تشکیل شد.

کمیته انضباطی در تاریخ 29 آذرماه نیز برای این موضوع نشست داشت و برای پرداخت بیست درصد باقی مانده قرارداد بازیکنان فوق حدود یک ماه و نیم فرصت به این باشگاه داد که متاسفانه تا کنون پرداخت نشده است.

در نهایت کمیته انضباطی درباره این پرونده رای زیر را صادر کرد:

نظربه اینکه باشگاه گل گهر سیرجان در لیگ والیبال دسته اول سال 1394 با هشت نفر از بازیکنان به شرح فوق انعقاد قرارداد کرده است و نظربه اینکه مطابق مقررات موضوعه و ماده 8 آئین نامه سازمان لیگ، باشگاه مکلف بوده است پس از اتمام مسابقات نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان اقدام لازم به انجام رساند که ازتکلیف قانونی خود استنکاف ورزیده است. بنابراین باشگاه مکلف به پرداخت الباقی مبلغ قرارداد بازیکنان است و باید پس از تسویه حساب رونوشت صورتجلسه را نیز به فدراسیون ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز