خبرگزاری کار ایران

استقلال مساوی هم بگیرد خوب است

عنایتی: ما استقلالی‌ها هم دیگر چهار و سه را نشان می‌دهیم

مهاجم سابق استقلال شب گذشته در برنامه خندوانه برای پرسپولیسی‌ها کری خواند تا همین اتفاق او را به یکی از سوژه‌های هواداران دو تیم تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در ارتباط با کری‌ای که در برنامه خندوانه برای پرسپولیسی‌ها خواند گفت: نشان دادم که چهار و سه با هم می‌تواند نماد استقلالی‌ها باشد. فکر کنم از این به بعد هواداران استقلال چهار و سه را با هم نشان دهند.

وی در ادامه افزود: برخی از پیشکسوتان پرسپولیس برای استقلالی‌ها کری خوانده بودند که بنده هم علیرغم میل باطنی‌ام مجبور شدم جواب برخی از آنها را بدهم.

عنایتی اعلام کرد: فوتبال با همین کری‌هایش زیبا است. البته کری هیچ وقت نباید همراه با بی‌احترامی به تیم مقابل باشد. همیشه در آن باید پهلوانی و اخلاق را رعایت کرد  و با احترام کری خواند. کری بخشی از جذابیت‌های دنیای ورزش است که من امیدوارم همیشه با احترام به هم کری بخوانیم.

وی در مورد شرایط استقلال برای بازی با الاهلی گفت: شرایط استقلال که خیلی خوب است و شاهکار این تیم را دربی دیدیم. استقلال الان تیم خیلی خوبی شده و امیدوارم بتواند به این روند ادامه دهد.

عنایتی تساوی استقلال در امارات را هم با ارزش خواند و گفت: الاهلی تیم پرمهره و خطرناکی است. استقلال اگر بتواند امشب مساوی هم بگیرد کار بزرگی کرده است. امیدوارم بتوانیم یکی از بهترین بازی‌های این تیم را شاهد باشیم.

 

کد خبر : ۴۶۱۸۸۹