خبرگزاری کار ایران

سهیلا کرمی در گفتگو با ایلنا؛

آخرین وضعیت مصدومان تیم بانوان آینده‌سازان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۳۲

مربی بدنساز تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان از کمبود امکانات بدنسازی گلایه کرد.

سهیلا کریمی مربی بدنساز تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط بدنی بازیکنان این تیم اظهار کرد: سعی کرده‌ام با تمرینات متنوع بر کمبود امکانات غلبه کنم، با این حال معتقدم در فوتبال بانوان نیاز به تجهیزات بدنسازی بیشتری‌ داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان زیادی از تیم آینده‌سازان در تمرین تیم ملی بزرگسالان و زیر 19 سال حضور دارند، خاطرنشان کرد: با وجود در اختیار نداشتن تعداد قابل‌توجهی از بازیکنانمان، تلاش کرده‌ام از برنامه بدنسازی آنها در تیم ملی مطلع باشم و از طریق پیام، تمریناتی که برای هماهنگی با تیم آینده‌سازان لازم است را به آنها منتقل کنم؛ به نوعی آنها را در اردوی تیم ملی نیز حمایت می‌کنم.

مربی بدنسازی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان افزود: تمرینات خوبی داشتیم و با توجه به قرعه استراحت تیم در هفته گذشته، تلاش کردیم از نظر بدنی بازیکنان را در سطح مطلوب نگه داریم، دو نفر از بازیکنان ما که مصدومیت جزیی داشتن نیز در سلامت کامل به سر می‌برند و برای بازی با خیبر خرم‌آباد هیچ مشکلی نداریم.

کریمی تاکید کرد: با وجود کمبود امکانات سعی کرده‌ام با تجهیزات مانند ماسک ارتفاع، چتر تمرینی و کش تمرینی، بازیکنان را در شرایط خوب بدنی نگهدارم و با توجه به نظارت دورادور بر بازیکنان ملی‌پوشمان، بچه‌ها از این لحاظ باهم هماهنگ هستند.

وی گفت: فوتبالیست‌های آینده‌سازان از لحاظ بدنی در سطح مناسبی قرار دارند و سرمربی از شرایط فیزیکی بازیکنان رضایت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز