خبرگزاری کار ایران

بازی با الهلال مسیر ما را مشخص می‌کند؛

برانکو: در سخت‌ترین گروه رقابت‌ها قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۸۹

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برابر الهلال عربستان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر نماینده عربستان گفت: جای خوشحالی دارد که فردا برابر الهلال بازی خواهیم داشت و گروه ما سخت‌ترین گروه در فاز اول این مسابقات است. گروهی که در آن قهرمان مسابقات الهلال بازی می‌کند و تیم الریان که قهرمان قطر است و پرسپولیس که بهترین تیم ایران است و همینطور الوحده که در کنار تیم العین قویترین تیم امارات است.

وی ادامه داد: مفتخر و خوشحال هستیم که فرصت شرکت در مسابقات قهرمانان آسیا را داریم. بلافاصله اولین بازی ما با الهلال برگزار خواهد شد. ا متاسفانه این دیدار را در تهران برگزار نمی‌کنیم و بازی در عمان است. اگر بازی در تهران بود با استقبال بسیار بالا هوادارنمان صورت می‌گرفت. مهمترین و بزرگترین بازی در شروع مسابقات بین ما و الهلال برگزار می‌شود که بسیار از  اهمیت بالایی برخوردار است به نوعی که مسیر اصلی بازی ما در دیگر بازی‌ها را این دیدار مشخص می‌کند.

برانکو در پایان گفت: احترام زیادی برای الهلال قائل هستیم که تیم بسیار خوبی دارد اما ما هم هدف خاص خودمان و فلسفه خاص خودمان را داریم و دوست داریم با بازی زیبا هوادارانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز