خبرگزاری کار ایران

لطفی: سایپا در مسیر موفقیت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۵۸

سعید لطفی مدافع سایپا از بهبود شرایط این تیم در نیم فصا ابراز امیدواری کرد و شرایط خود را برای حضور در تیم مساعد دانست.

سعید لطفی مدافع تیم سایپای تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در خصوص شرایط تیم اش اظهار کرد: روند خوب و روبه رشدی را در نیم فصل دوم لیگ برتر داشتیم اما در بازی با گشترش فولاد با توجه به شرایط خوب بازیکنان تیم، متاسفانه شانس کمی داشتیم و امتیاز بازی را از دست دادیم.

وی افزود: تیم در شرایط رو به بهبود قرار گرفته است و امیدواریم که در بازی های آینده این روند ادامه پیدا کند .

لطفی در رابطه با بهبود مصدومیت خود خاطرنشان کرد: سه هفته اول نیم فصل دوم را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما با قرار گرفتن در شرایط تمرینی بهبود پیدا کردم و با نظر کادر فنی و پزشک تیم، در بازی مقابل صبا در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم.

وی افزود: من تمام تلاشم را برای رسیدن به آمادگی و بهبود شرایط پس از مصدومیت کردم و در حال حاضر با نظر کادر فنی اجازه بازی را دریافت کرده ام.

بازیکن سایپا در پایان با اشاره به پیشنهادات نیم فصل دوم خود گفت: چند پیشنهادد در نیم فصل داشتم اما پس از بررسی و مشورت با مسئولان باشگاه، باتوجه به شرایط خودم و موضوعات بین باشگاهی و داخلی به توافق نرسیدیم . من با باشگاه سایپا قرار داد داشتم و بازیکن این تیم بودم به همین دلیل در همین باشگاه ماندم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز